Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Dr. Venkman #97045 üzenetére

    Nem ilyen egyszeru a dolog, de alapvetoen igen. Az teny, hogy a gyakorlatilag azonos PC-BOX SDK miatt boxra portolni sokkal kevesbe munka es idoigenyes feladat. Viszont az is teny, hogy PS oldalon sokkal "minosegibb" a teljes csomag, a profilozotol kezdve a toolokon at minden, raadasul sokkal alacsonyabb szintu elerest tesz lehetove. A PS SDK hatranya, hogy erteni kell ahhoz, amit csinalsz. A PS SDK elonye, hogy ha ertesz ahhoz, amit csinalsz, akkor viszont sokkal jobban ki lehet hasznalni az eroforrasokat, mint boxnal. Ezert fordulhat elo, hogy ugyanaz a multiplat jatek neha az egyiken fut jobban, neha a masikon, elmeleti szamitasi kapacitastol fuggetlenul.

    Ami meg jo, hogy ha valaki valaha fejlesztett PS4-re, akkor nagyon, de nagyon egyszeru lesz neki kitanulni a PS5-ot is. Boxnal ez ugye ilyen formaban nem igaz, de ott meg ott van a PC-vel kozoskodes.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Wesder

    félisten

    válasz Dr. Venkman #97045 üzenetére

    Marky itt arra gondol, amit a Psyonix is említett anno hogy Xboxra elég volt egy patch a 120fps-hez, PS5-re viszont natív vàltozat kellett akkor. Ezt ha jól tudom utólag beleraktàk az SDK-ba, hogy ne kelljen. A Kraken meg nem annyival jobb mint az Xbox megoldàsa, mint azt néhànyan gondoljàk. Legalàbbis fàjlméretmen nem làtszik akkora eltérés hogy forradalminek lehessen nevezni. Na meg ha jól tudom ez a Kraken tömörítés màr PS5 elött is létezett.

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

Új hozzászólás Aktív témák