-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz syler123 #133581 üzenetére
Szerintem a Horizon története, a lore-ja nagyon jó. Azzal van baj ahogy próbálják elmesélni, nem elég feszes és érdekes pont azok miatt amiket írsz. Mesterkélt érzése van a párbeszédeknek, amikből ráadásul túl sok is van és sokszor egy csomó érdekes információn siklik át az ember emiatt. Engem sem tudott bent tartani egyik része sem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
heihachi
addikt
válasz syler123 #133581 üzenetére
En a demo elso reszet imadtam, na mondom, ilyen egy fasza ps5 jatek. Aztan jott az elso fetch quest az elso varosban egy negyedoras teljesen felesleges es dogunalmas beszelgetes utan, nalam meg jott az uninstall. Orultem a demonak, sokat sporolt nekem.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Ronam
addikt
válasz syler123 #133581 üzenetére
Én nagyon pozitívan csalódtam a játékban, az első részét nagyon untam, ez sokkal jobban tetszik. Nekem semmi problémám az íjazással, van erre direkt skill, hogy pontosan el lehessen találni az adott részeket.. A grafika meg elképesztő, ilyen szép játékot még nem láttam soha életemben!
-
kecsu10
aktív tag
válasz syler123 #134167 üzenetére
Akkor nem vagyok egyedül. De a fő kérdésem, tudom naiv és tudatlan vagyok, de: miért kell az egekbe vinni a gépigényt, hogy aztán a 60 fps oltárán ezt, illetve ehhez hasonlót kapjunk? Én sem hittem a szememnek. Kapcsolhatok én ezen bármit. A Steam demo alapján olyan, mintha konzolon a render mode interlaced-re lenne kapcsolva. Vagy én nem tudom mire, de azért ez több mint szomorú. Úgy, hogy a Capcom motorja az egyik legjobb ami ma elérhető.
-
markknight
veterán
válasz syler123 #134167 üzenetére
Fura, hiszen ez egy lassú játék, az RE engine meg nem zabál annyit, szóval érdekes. Bevallom nekem tegnap nem tűnt ez fel, de távol is ültem a TV-től (150 centi)
Alapból az összes játék furi a mai konzolokon, performance meg quality mód, valahol még több variáció is előfordul.. hát nemtom, ez a generációváltás teljesen felesleges volt még 2 évvel a megjelenés után is. Játszottam mostani játékokkal is, de nagyon nem dobtam el a kanalat még egy ragnarök vagy egy horizon 2 esetében sem. Egy Arkham Knight agyonveri a most megjelenő gémek 80%-át, pedig 10 éves cím.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz syler123 #134256 üzenetére
Nem volt Sony tévém, de sosem érzékeltem még képtörést. Pedig egy pár játékkal már játszottam, ami nem tartotta a 60 fps-t. A legrégebbi talán a God of War volt, a legutóbbi pedig az RE Village, amit PS4 Pro-n is játszottam, ~45 fps módban. De semmilyen képtörést sem érzékeltem.
Ellenben mikor a notimon játszottam a Black Mesa-t, akkor FreeSync nélkül teljesen élvezhetetlen volt a képtörésektől. Egyértelműen látszódott, míg konzolon nem tapasztaltam semmi hasonlót.<-ƘƘ->
-
Moby
addikt
válasz syler123 #134258 üzenetére
PC-n rá lehet forceolni mindenre, ami nem támogatja (bár ilyen talán nincs is), tehát ez totál invalid, de konzolon is 100 játékból talán 1 nem támogat v-syncet. A VRR viszont mindezzel semmilyen módon nem függ össze, mert a VRR működik bekapcsolt v-sync mellett is (sőt, leginkább amellett működik rendesen, vagy fogalmazzunk inkább úgy, hogy a "felett"). Képtörésnek ma már sehol semmiben nem kellene lennie. Ha van, az pc-n user error, konzolon meg nagyon durva fejlesztői fakéz eredméyne.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz syler123 #134272 üzenetére
Alapvetően három különböző működési elvről beszélünk:
1. Nincs vsync és nincs VRR sem. Ilyenkor a kijelző frissít valamilyen frekvenciával, és frissül a kimenet vlaamilyen frekvenciával. A kettő nem vesz tudomást egymásról. Ilyenkor van a képtörés, mert az új kép akkor fog megérkezni, amikor a képkirajzolás a megjelenítőn valahol a felénél jár (a mai kijelzőkön nem így történik, de most teoretikusan képzeljük el így).
2. Vsync van. Ilyenkor a kijeléző ketyeg egy fix működési ritmussal, mondjuk 60Hz-el. Mindig amikor a kép elejére ér a kijelző, küld egy szinkronjelet a gépnek, hopgy küldheted az új képet. Ilyenkor Nincs képetörés, hiszen az új kép mindig akkor érkezik, amikor épp elkezdődne a kirajzolás. Viszont várnia kell a gépnek arra, hogy jöjjön a szinkronjel, tehát ha az új kép érkezése mondjuk pont lemaradt az előző szinkronról, akkor feleslegesen vár egy csomót a következőre. emiatt látod az akadozást. Ez az, amit pc esetében minden játékra rá tudsz erőszakolni, emiatt nincs PS4-eny PS3-on, stb képtörés 30 meg 25 fps-nél sem. Pedig azok nem tudtak VRR-t.
3. Freeync, VRR, adaptive sync van. Ilyenkor a kijelző frekvenciája igazodik a gép által küldött új képkockához. Amikor új képkocka jön, azonnal visszaugrik a kép elejére, és rögtön kiteszi az egészet. Ilyenkor sincs képtörés, és senki nem vár feleslegesen senkire, azaz az akadozás az előbbihez képest csak alacsony értékek esetén lesz érzékelhető.Az FPS és a képtörés semmilyen viszonyban nincsenek egymással, mert a képtörés egyetlen (illetve kettő) képokocka frissítésénél jelentkezik, és nem függ attól, hogy ezekből hány történik egy másodperc alatt (FPS). Vsync nélkül egy 60fps-es játék 60Hz-en is képtörést okozhat, ha egymáshoz képest pont egy fél képpel vannak elcsúszva.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
válasz syler123 #134401 üzenetére
Én kanapén ülök, így nincs amibe beakad
És elnézést...én is a Nova7P-re gondoltamEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Moby
addikt
válasz syler123 #134650 üzenetére
Ezzel az égvilágon semmi probléma nincs. Az MS-nek erre a bevételre fáj a foga. Nyilván fáj a sonynak is rá, csak nincs elég tőkéje hozzá. Nem fogja az MS visszatartani sehonnan, pláne a sony platformtól nem, mert ő onnan nem jár ezzel az egésszel jól. Az, hogy erről a játékosok vitáznak egymással megint csak az agyalapig tolt fanboykodás, amiben a szekértáborok fújják a magukét. Semmit nem fognak ebből a játékosok érzékelni, cod ettől még ugyanúgy lesz, különben nem termeli a zsetont. És ha nem az MS, akkor majd megveszi őket a Tencent, vagy valamelyik másik bálna. A sony nem a COD elérhetőségét akarja biztosítani, ők azt akarják elérni, hogy ne vehesse meg az MS. Jimbo szó szerint ezt nyilatkozta. Őket nem a COD érdekli, nekik az nem tetszik, hogy más fogja eltenni a lóvét.
-
zozika84
őstag
válasz syler123 #134650 üzenetére
Az a baj, hogy ti nem értitek ezt az egész COD témát.
Szerintetetk mindent beszánt Ps-en a Micro és behinti sóval
De mindegy is, ebben sosem lesz egyetértés.
A Sony is jól teszi, hogy ezt a CoD témát tolja az userek arcába, mert láthatóan beveszik és ráharapnak a népek.[ Szerkesztve ]
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
fausto
addikt
válasz syler123 #134650 üzenetére
10 éves szerződést ajánlottak a Sony-nak. Az ~2 konzolgeneráció. 10 éve van, ha lépni akar arra valamit, hogy az MS megvette az Activision-t. Felfuttatni egy saját franchise-t (pl egy Bungie-val) vagy felvásárolni egy hasonló franchise-t és sikerre vinni. Mégegyszer: 10 év - senki nem fogja most eladni a gépét, mert nem lesz rá COD, de még a PS6 eladásokat sem fogja eldönteni. Nyílván plusz egy érv a MS mellett, ha day1 beteszik GP-be, de ezt a Sony is megtehetné a saját címeivel, hasonlóan ütős lenne. Csak nem fogja...
Érdekes, a Nintendo-val (ahol eddig nem is volt COD) sikerült megállapodni, a Valve meg kb. leszarja. Csak Jimbo nyavajog. És tisztán látszik a nyilatkozataiból, hogy nem az a célja, hogy a saját táborának jó legyen, hanem az, hogy mindenki másnak szar.
Szóval ja, csúnya dolog ez, de amit a Sony csinál, az tisztességes, hiszen csak egy kis indie horror játékot tesznek konzol exkluzívváa (khmm... Silent Hill 2 Remake) vagy éppen valami huszad rangú akciófiguráért fizetnek, hogy csak náluk legyen (valami Pókember), esetleg egy feltörekvő fejlesztőcsapat első szárnypróbálgatásait finanszírózza, hogy az új JRPG-jük csak PS5-re jöjjön (FFXVI)
Ugye egyiksem egy olyan cím, aminek milliós rajongótábora van -
Bogyi007
veterán
válasz syler123 #134650 üzenetére
Teljesen te sem érted. Ha például az EA Games megvételéről és mondjuk a Battlefield vagy a Fifa (tudom más lesz a neve idéntől) sorsáról lenne szó, biztosra veszem hogy a Sony nem kardoskodna ennyire mint a COD miatt.
Hogy miért? Kvázi minden évben megjelenik egy rész belőle, a Sonynak mindig van hozzá valami kizárólagos opciója (DLC vagy valami kampány vagy mód) ami vagy bizonyos ideig csak náluk érhető el. Ez mellett vagy ez miatt a COD a Sony platformjain fogy a legjobban elég durva eladási számokkal - hogy mennyire arra beszédes volt a tavalyi év: Még egy hivatalos Ps4 Slimes Bundle is ki lett még adva.
Ezen bevételek még a Sony exkluzív játékainál is nagyobb bevételeket hoz a Sonynak.
valahol érthető hogy ezt a bevételt nem akarnák kiadni a kezükből.Mondjuk érvelni az egész ellen arra hivatkozva hogy az MS ugyanezt ne tudja megtenni és közben nem beszélni arról, hogy ők milyen előnyöket élveznek a COD által minimum vicces.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
fausto
addikt
válasz syler123 #135145 üzenetére
Játszd easy-n, úgy nagyon sok lőszert ad, de szerintem pont az adja a feszültséget, hogy nem lehet végig darálni a játékot. Plusz egy tipp: ha kidőlt egy ellenfél, utána menj oda és kezd el késsel szurkálni, amíg tényleg meg nem hal. Egy csomó töltényt meg lehet így spórolni. De a legjobb taktika tényleg az, hogy akit tudsz, elkerülsz. Mr X-szel pl ha lehet, ne is harcolj, mert semmi értelme és egy csomó lőszert elpazarolsz.
Amúgy meg jól túrj át mindent fejlesztésekért, töltényekért, lőporért.
Nekem amúgy pont a 2-3 irányvonala tetszett és a 4-5-6 nem A VII és a VIII pedig valahogy a kettőt vegyítette, ott nekem mindig akkor fordult unalomba, amikor a végén átváltott akcióba a játék -
nagyúr
válasz syler123 #135145 üzenetére
Én Callistoval vagyok így. GRP-hez nincs töltetem, HP injekció kifogyott, lőszer nem is volt. És akkor van ez a vemhes menyét sebességű mászkálás és a még ennél is lassabb közelharc, hát... Dead Space-ben azért jobb volt a harcrendszer szerintem. Most épp egy olyan résznél járok, amit már vagy 15-ször töltöttem vissza az Aftermath fejezetben, de mindig elnáspángolnak, szal most kicsit félreteszem a nyugalmam érdekében.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz syler123 #135151 üzenetére
Megtaposom, persze Dead Space-ről jövök, ott is ugyanígy lehetett mindenféléhez jutni. Nemrég az utolsó creditjeimet költöttem lőszerre és HP-re a shopban. Valszeg az a baj, hogy nem nagyon áll kézre ez az elhajolgatós harcmodor.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Frod
addikt
válasz syler123 #135145 üzenetére
Fejben át kell állni, és elengedni azt, hogy úgy akarod játszani, mint bármilyen random tps-t. Nem fogsz tudni lekaszálni minden zombit, de nincs is rá szükség.
A térképen is látod, hogy hol hagytál el loot-ot, de amennyiben túl sok erőforrásba kerülne odajutni azt is hagyd.Do you see the white shadow?
-
errorcode06
őstag
válasz syler123 #135369 üzenetére
Csak kipróbáltam hogy fut ps-en. Nem volt probléma, de ez nem is meglepő, konzolra írták.
Pc-n pl. visszamondtam az előrendelésem.
Faék egyszerűség, mint egy immortal klón. Bizonyára nagy sikere lesz konzolon. Úgy tűnik nálam itt vége..."Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
EmThor
addikt
válasz syler123 #135369 üzenetére
Nekem fura, hogy nincs szintlépésenkénti pont osztás a tulajdonságaid közt.
Fura, hogy nincs potion management.
Ez a kis orosz ortodox eldugott tajgai falu feeling sem tudom hogy illeszkedik a Sanctuary világába, regényeket nem olvastam.
Druida úgy néz ki mint egy rossz drag queen.
A grafika jó, a zene nagyon hangulatos, a horror hangulat átjön.
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
OgreImre
senior tag
válasz syler123 #135369 üzenetére
Ez nem szerepjáték, ezt azért tisztázzuk. Ez hack&slash.
HDR szutyok PS5-n (turn off), viszont a játékmenet smooth and easy."And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
ρσгτσ
őstag
válasz syler123 #135409 üzenetére
Dió 2 Resurrected azért már kissé elavult lehet nem hogy a 4., de a 3. részhez képest is. Arról mindenképp nézz néhány videót. Én mondjuk csípem, de sokaknak nem jött be, hogy csak a kinézet fejlődött némileg. Az inkább egy retro élmény.
Viszont ha nincs meg 3. rész sem, akkor érdemes a Prime Evil Collection -t megvenni. Mert abban a 3. és a 2. is benne van. Durván 7 rongyért volt a legutóbbi akcióban.
ZX Spectrum - Commodore 64
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Call Of Duty Modern Warfare III (2023) Cross-gen / Vault edition XBOX ONE / SERIES X Letöltőkód
- Alan Wake 2 Standard / Deluxe Xbox Series letöltőkód
- Playstation 2 játékok
- Xbox Series X, ÚJ, 2 év Microsoft gyári garancia, beszámítás is van, szállítás is van
- PS5 Disc, lemezes, újszerű, 1216a, 1,5 év garancia, szállítás is van
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen