-
Fototrend
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DM-Fan
nagyúr
Nem kell "megfenyegetni" őket, csak valóban nem az msn az ilyen jellegű reklamációk legjobb intézési módja. Telefonon, személyesen tényleg határozottabban lehet fellépni, nincs lehetőség arra, hogy semmibe vegyék az embert. Ha meg írásos dologhoz ragaszkodsz, akkor e-mail, részletesen leírva a problémát, ahol nincs lehetősége közbeszólogatni, mint chat-en és kénytelen válaszolni is. Plusz ugye következetesnek kell lenni és nem szabad annyiban hagyni a dolgot, ha nem kapod meg a cserét! Nyertem én már meg vitát így a Nokiával szemben is, ott sem vezetett sehova a honlapon való űrlapkitöltögetés. Telefonos beszélgetések és párhuzamosan több helyre küldött e-mail-ek vezettek végül eredményre, plusz kellő kitartás, aztán végül látták, hogy nem tudnak levakarni, plusz igazam is van. Egyébként a legtöbb helyen hajlamosak elhajtani, ez ma Magyarország (menj fel a homárra, tele van ilyen sztorikkal), ezért mondom, hogy soha nem szabad annyiban hagyni, ha igazad van!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
szasanyi
félisten
Természetesen - elsőre, és normál esetet figyelembe véve - nem is kell fenyegetőzni, sem emelt hangon méltatlankodni. Viszont van olyan, amikor az inkorrekt ügyintéző/igyintézés miatt szükség lehet határozottságra, akár emelt hangon is. Sőt, ha az már nyilvánvaló és indokolt, olyat csúnyát is mondhatsz, hogy p*csa is legyen benne!
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen