Új hozzászólás Aktív témák
-
niof
addikt
Mindjárt átfutom a határidőnaplómat, hogy mikor lesz 2 percem rá, hogy sajnáljam őket!
..............
Sajnos nem találtam megfelelő időpontot.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
niof
addikt
válasz Televan74 #22 üzenetére
Minden gyártónál előfordulhat, hogy van 1-1 sz@r termék, vagy alkatrészhiba, ez simán belefér. Viszont azt bátran mondom, hogy ahol dolgozom, ott százasával vannak ASUS deszkák, amikből fut még néhány 10 év körüli darab is 24/7-ben. Nem igazán volt meghibásodásunk eddig. Ha volt is, a garanciális ügyintézésük példás, korrekt és gyors. Nem úgy, mint a csigabájt, aki egy elfüstölt ellenállás miatt (szintén alaplap) 3 hónapot ült egy garanciális javításon, és napi szintű b@szogatás kellett hozzá, hogy valami történjen. Meg az a körülbelül 10-12 BRIX, amit hasonló hibával küldtünk vissza nekik cserére, és még sorolhatnám...
Szóval, lehet, hogy az egyéni tapasztalatod nem jó az ASUS-al, de többségében jó minőségűek és tartósak a termékeik. Haveri körben is szinte kivétel nélkül ez van elterjedve, és nincs rá panasz, nem jellemző. Na most az, hogy drágábbak, mint a többi gyártó hasonló termékei? Hát igen, valamit valamiért. Nem kell ehhez fanboy-nak lenni, mint ahogy lemusz rögtön leidiótázta az összes ASUS vásárlót. Nekem bőven elég a több mint 10 éves tapasztalat a termékeikkel kapcsolatban.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
niof
addikt
Haverom 1080Ti kártyájáért ők küldték a futárt, neki csak az időpontot kellett leegyeztetni, szintén Taiwanra utaztatták, és kereken 3 hét múlva csengett nála a futár a cseredarabbal, és egy fillért nem fizetett. Komolyan, olyan sztorik vannak, mintha nem is egy cégről beszélnénk. Nem is értem...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest