Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Cyberboy42 #50 üzenetére
10000000000000000000 Hz-en is ugyanolyan szar marad a képe.
-
mepet
addikt
válasz Cyberboy42 #50 üzenetére
Tényleg, erről majdnem meg is feledkeztem, hogy azért kellett szokni a képet a jelenlegi moncsimnál, mert nagyon mossa a képet, mivel sajnos IPS. Konkrétan, mikor kiugrik az ellen a fal mögül a CSGO-ban, akkor nem csak a fejére célzok a célkereszttel, hanem a fejére, ami egyben a fal is, hiszen egymásra vannak mosódva. Ezt egyébként teljesen meg lehet szokni, utána nem zavar. Ettől nem is leszel rosszabb játékos, hiszen látod hol van az ellen feje, igaz, hogy ugyanott ugyanakkor fal is van a képen, de ettől még ugyanúgy le lehet lőni.
Szóval a képmosástól szerintem nem játszol rosszabbul, csak pár hét/hónap és meg lehet szokni.
A képtörtést nem lehet megszokni, azt muszáj megszüntetni. (Pl. erősebb PC vásárlásával, vagy lagot okozó technológiákkal, mint a freesync vagy a g-sync.)
-
Cyberboy42
senior tag
a g-sync meg a freesynk pont hogy nem okoz laggot, legalább is nem számottevőt, mint mondjuk a Vsync.
És igen, a képelmosódást is meg lehet szokni, mindaddig amíg nem látsz jobbat, és utána már büdös lenne visszatérni a rosszabb megoldáshoz, még ha az állóképen szebb is lenne a kép.
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
-
mepet
addikt
válasz Cyberboy42 #53 üzenetére
Nem számottevő lag = lag.
-
mepet
addikt
válasz Cyberboy42 #55 üzenetére
Ha van. Nálam fix 300FPS-el és kikapcsolt összes synccel nincs semmilyen képtörés.
-
#16939776
törölt tag
válasz Cyberboy42 #55 üzenetére
Az maszatoláshoz jó, kurva kényelmetlen, hogy célpont elé kell lőni és ha nem fix az FPS, az is eltérő hogy mennyivel. G-Sync-nél nem érződik hogy pontosan mennyi az FPS, nézni kell a sarkot, lövés pillanata előtt meg nem a legfontosabb dolog ezt nézni-számolgatni, mert lemaradsz, ráadásul a találati arány is szar 20-30% körül.
A játék motorja adja a képszinkront nem törik vele a kép, nem maradnak ki framek, és késleltess sem annyi mintha a driver csinálná ugyanezt. így 80% körül van a fejlövések pontossága, akkor lövök mellé ha a katt pillanatában nincs rajta a pötty.
(#49) Szenya3: SP-t tolok, MP-t nem bírja a gyomrom, pont azért amit leírtál.
[ Szerkesztve ]
-
ceia
őstag
színkomponensenként 8 bites TN panel Ha jól tudom, a TN panel a működéséből adódóan csak 6 bites RGB csatornánként. azaz fizikailag csak 64*64*64 = 262144 színt tud megjeleníteni. Játékra etttől még jó.
it's more fun to compute
-
-
Sinesol
veterán
8 bites panelek is vannak már évek óta, de amugy azt mondják a 6bit+FRC sem lényegesen rosszabb, amik korábban voltak.
"True 8-bit panels have become available in recent years (2014 onwards) but given the decent implementation of FRC on other 6-bit+FRC panels, the real-life difference is not something to concern yourself with too much."
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Kamu 8 bit-re (6bit+FRC)-re is lehet jó implementációt írni. pl.: Cal. report
-
-
tomiwin32
csendes tag
Én most vettem kompetitív játékok miatt egy Asus PG258Q-t 240HZ-t és én azt tudom mondani,hogy egyaltalán nem probléma számomra a TN Panel. VibranceGui-t használok 80% VAC nem bannol érte és a szÍnek is sokkal szebbek lesznek tőle és nem kell sÍrni szerintem,hogy TN panel,mert cserébe olyan killeket szerezhet az ember ,amit mondjuk 60HZ-en nem biztos meglövöd.
[ Szerkesztve ]
-
DDA40X
aktív tag
Egy újabb olcsó cucc, adócsalóéknak..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen