Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
Harmadiknál kösd fel a gatyát . Közvetlen az TR1, 2 után játszottam vele, és rendesen megizzasztott, könnyű benne elakadni (engem a londoni pálya izzasztott meg leginkább).
1 éve kezdtem el a régi részeket bepótolni, Tomb Raider I-II-III és kiegészítőik végigjátszva, még hátravan a IV és a Chronicles (Angel of Darkness a rossz híre miatt nem tudom merjem-e, még meg sem vettem emiatt).
Egyébként a régi részeket a lelkes rajongói közösség szépen gondozza. Nagyon jó javítások vannak hozzájuk, amelyekkel a szélesvásznú megjelenítés is működik, átvezető videók deinterlace-elve (sőt van 4k-ra konvertált verzió is), zenék feljavítva. Mindezt úgy, hogy a játék eredeti művészi megvalósítása nem csorbul.
-
AnonymusX
senior tag
Az alábbiakra gondoltam zene feljavítás alatt.
A Tomb Raider I PC-s verziója nem volt képes rendes zenét lejátszani a játék közben szemben a Playstation verzióval [link] . Ezt mára megoldották, PS verzió szintjére emelték ebben a tekintetben is a PC-s verziót a rajongók.
Illetve a III. részben a főellenfél pályájára visszatették az odaszánt zenét az eredeti zeneszerző engedélyével és közreműködésével [link] [link]
-
AnonymusX
senior tag
PC Gaming Wiki-n érdemes szétnézni a játékok adatlapján. Szépen be vannak linkelve a rajongói javítások, módosítások.
Én az itt megtalálható leírások alapján turbóztam fel az első három részt és adtam hozzá a kiegészítőiket, amelyeket a digitális kiadások nem tartalmaznak (pedig a TR I, II-höz szabadon letölthetők).
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Pár hete fejeztem be a TR4-et, most először játszottam vele. A köteles részek tényleg borzasztók, meg kell szokni, hogy mennyire szögletesen működik a köteles mechanika, de ezt még megfejelte az, amikor kötélről kötélre kellett ugrálni: ugyanis én úgy gondoltam, hogy ugrás előtt jó irányba állítottam Larát, mert úgy látszott, de mindig a kötél mellé ugrott.
A TR4-et nem éreztem nehezebbnek a korábbiaknál. Érdekes kettősség jellemzi, van amit a szádba rág a játék, van amiről nem is tesz említést: elég sok átvezető képsor volt azután, hogy meghúztál egy kart vagy aktiváltál valamit, így megmutatva, hogy merre is van a tovább, máskor meg egyáltalán nem mondott semmit és akár pályák között navigálhattál keresve miért nem tudsz tovább haladni. Utóbbira jó példa, hogy az előző részekben a járgányoknak alapból volt "turbo" módja a gyorsabb haladáshoz vagy az ugratáshoz, itt meg hiába volt a kézikönyvben leírva ugyanez, csak a sztori előrehaladtával működött.
A játék nehézségét az adta, hogy egyes feladványok, továbbjutások szembementek korábbi részek logikájával, illetve volt, hogy nem kaptál semmi támpontot a feladványhoz. Maguk a feladványok nem lettek komplexebbek. Szóval inkább szemetebb lett a játék, mintsem fejlődött volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Renault, Dacia topik
- Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Energiaital topic
- Autós kamerák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!