Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz CptAdamica #16 üzenetére

    No igen. Bár mondjuk amennyire profi doglokat kihoz a Dice a Frostbite-ból, annyira szenvedik meg azok a fejlesztőcsapatok (állítólag: Kotaku - Anthem), akik nincsenek annyira jóban vele. Ugyanilyen hírek terjengenek a CryEngine-ről itt-ott.
    Ehhez képest meg Unreal Engine-en meg Unity-n állítólag még egy laikus is pillanatok alatt dob össze dolgokat. Szóval ja, ez nem egy egyszerű műfaj, mert hiszen nem csak annyiból áll, hogy jól optimalizált végeredményt tud kiköhögni magából az engine, hanem a fejlesztőkörnyezetnek is igen jónak, intuitívnak kell(ene) lennie.
    Megengedhetné amúgy, de gondolom az van, hogy a konzolok mindig visszafogják. Így kb. arra lőnek, ami van, és azon a maxos 60fps-re. Majd talán 2-3 év múlva lesznek már olyan feature-ök is egy CoD, ami már 3 éve benne voltak a BF-ekben. ;]

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák