Új hozzászólás Aktív témák
-
vmarci21
tag
Nem csak a Google-ról van ez esetben szó, hanem gyakorlatilag a teljes marketing és hirdetési piacot felboritanád..
Kis cégeketgyakorlatilag ellehetlenítenéd, akik arra építik az egész marketinget, hogy Google, Facebook és esetleg még néhány hasonló platformon pontosan tudják célozni a tartalmaikat, így jó költség-megtérülés mutatóval tudnak hirdetni.Ha ezt a célzási lehetőséget kiveszed a rendszerből, akkor mindenkinek drágább lesz hirdetni, amit lehet hogy a nagycégek még megfinanszíroznak, de a kicsik már nem biztos hogy megtudnák, és így gyakorlatilag lehetetlen helyzetbe kerülnének egy csomóan. Így első ránézésre is elég durva versenytorzító hatása lenne a dolognak..
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
válasz Tigerclaw #14 üzenetére
Persze, internet előtt is volt reklám - csak azóta pl. megjelentek olyan cégek, akik csak az "interneten át léteznek".. (internetes / digitális szolgáltatások, termékek).
Akik meg "offline" is léteznek, azok is megváltoztak az internet hatására.
Az hogy mindenkit egyformán érint, az meg nem tűnik valósnak:
Ha pl. üditőt gyártok, de csak kisebb mennyiségben, x város környékén értékesítem, akkor viszonylag olcsóbbnak tűnik, ha tudok városra meg érdeklődési körre szűrni hirdetést, mintha csak "bele a nagyvilágba" lehetőség létezne - gyakorlatlag egy tonna olyan megjelenést / átkattintást fogok kifizetni, amiknek értelme sem volt.
Ellenben Cola meg Pepsi mindenütt értékesíti a termékeit, így egy ilyen lépés után is jóval több értelmes reklám-megjelenést fog kapni arányaiban a pénzéért - sőt, lehet nekik fel sem tűnne, ha pl. megszűnne a városra való hirdetés lehetősége, mert lehet most sem használják.Tehát az alap probléma, hogy az "offline világban" vannak pl. helyi és tematikus újságok, így tudsz válogatni, hogy melyikben akarsz hirdetni.
Online meg van a Google meg a Facebook, ez az a kettő platform, amit gyakorlatilag mindenki használ, nap mint nap.
Az elsőn fog rákeresni a gyümölcslére (offline ez lenne az, hogy pl. kimegy az ember a piacra), az utóbbi meg nagyon sokak számára az újságok, magazinok legfontosabb (sőt, vannak olyanok, akiknek gyakorlatlag az egyetlen) online megfelelői.
A probléma az, hogy piacból településenként van egy, és kiválaszthatod, mikor-melyikre akarsz kimenni, Google-ból viszont összesen van 1 db, amit New York-tól Pusztaröcsögéig mindenki használ...
De ha a nyelv-beállítást még nem vesszük tiltandó célzásnak, csak a többit, akkor is Budapesttől Aradig, mindenkinek megjelenik a gyümölcslé-hirdetésed, amit amúgy csak Szegeden tudsz kiszállítani... - nem tűnik túl hatékony megoldásnak, meg felhasználóként sem tűnik hasznosnak, hogy olyan tartalmat kell nézned, aminek semmi értelme nincs a te esetedben.[ Szerkesztve ]
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen légkondit a lakásba?
- Trollok komolyan
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER