Új hozzászólás Aktív témák

  • WildBoarTeam

    aktív tag

    Az első bekezdés egyetlen összetett (és összekuszált) mondatból áll... Hát azért sikerült értelmezni. :DDD

    Amúgy korrekt a cégtől, biztos nem kis veszteség nekik ez az akció. A useri hülyeség és lustaság ellen nincs sok orvosság.

    (#3) asdf_
    A baj az, hogyha ilyen jellegű módszert nem vezet be kötelezően minden gyártó, akkor a vásárlók elnéznek olyan irányba, ahol nincsenek ilyen "korlátok" (még akkor is ha ez az Ő érdeküket, védelmüket szolgálná), ergo azt választja, amit rádug a hálóra és működik mindenféle korlát nélkül... ilyen a "modern" ember.
    Sajnos az internet elterjedésével a világhálóra felszabadultak az olyan felhasználók is, akiket senki nem készített fel az ilyen veszélyekre. Ők maguk meg úgy vannak vele, hogy "velük úgysem történhet ez meg", így nem is foglalkoznak vele.
    Tehát a gyenge láncszem mindig is a felhasználó volt/lesz.

    [ Szerkesztve ]

    blabla

Új hozzászólás Aktív témák