PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
petipetya
nagyúr
Érdekes dolog ez. Vajon marad a mostani bevált ügyfélkezelés (1-es pont), vagy ennek helyét előbb-utóbb átveszi a közösségi média (2-es pont)?
1. A cég és az ügyfél közötti interakció e-mailben történik, távol az avatatlan szemektől. Persze az ügyfél bármikor nyilvánosságra hozhatja ennek tartalmát, ha úgy gondolja - lásd homár.
2. A cég és az ügyfél között egy nyilvános csatornán zajlik az interakció. Az ügyfelek számára talán gyorsabb választ/megoldást jelent. A cégből nyitott könyv lesz és a pozitív/negatív dolgok egyaránt napvilágra kerülnek, illetve nehezebb kezelbi a troll ügyfeleket. A
"nincs rá lezsóidő"
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen