Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz Lenry #21 üzenetére

    Gondoltam mar ra. Volt amikor 3-4 csomagot is vartam kb egy idoben, ilyenkor vartam par napot amig megkapom mindrol az ertesitot es bementem egyszerre ertuk :))
    Igazabol mostmar amit tudok, probalok melohelyre kerni, ott legalabb a postas megprobalja kihozni.

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Lenry #21 üzenetére

    Lassan tényleg érdemes :D De vajon e-mailes értesítést tudnak?
    Meg komolyan, a Postának lenne könnyebbség, pláne hogy full automata a feldolgozás.

    Mutogatni való hater díszpinty

  • azbest

    félisten

    válasz Lenry #21 üzenetére

    postafiók? naív vagy :D Gondolkodtam ezen korábban.
    A hiba a rendszerben:
    - a postafiókba ajánlott, aláírós küldemény esetén az értesítő kerül. Tehát ugyanúgy sorba kell álnod. Ha a postafiókot nem a központi postán nyitod, akkor másik helyre kell átmenj.
    - Elvileg - ha jól emlékszem - hetente köteles vagy üríteni a szekrényt. Bár esetleg 2 héten belül kéne átvenni ajánlott küldeményt.

    Lényegében 2-3 ezer forint felárért ugyanott lennék mint most, csak nem az én postaládámba teszik be az értesítőt, hanem máshová.

    A magyarként túlméretes, nem ajánlott külföldi levelek esetén is gondolom csak értesítőt dobnak a postafiókba is.

    btw, a papíros értesítőket használják erre. Az elektronikusnál meg vicces ez a fejlődés, jó drágán vették azokat a terminálokat. A rendszer korábbani s tudta követni az ajánlottakat, csak belföldön le volt tiltva.

    (#27) Tikakukac
    errefele füzetkét sem néznek, hanem elkezdenek vakon keresni az értesítő alapján. Ha nem találják, esetleg megnézik a gépben vagy füzetben is.
    Ha nem valami paraszti logika szerint raknák kazalba a küldeményeket, hanem legalább a nyomkövetőseket lecsipognák a rendszerbe, hogy melyik számú rekeszbe hajították bele, akkor számítógéppel pillanatok alatt meg lehetne találni. Ja meg persze a nyomtatott értesítőn a qr kód nem ám a küldeményre vonatkozik, hanem csak a posta ászf-et tartalmazza. Kretén módon használják a technológiát, ahelyett, hogy hatékonyságot javítanák vele. Plusz mostmár nyomtatják, de kézzel töltik az értesítőt.

    Pedig sejtésem szerint nem kézzel válogatják a leveleket, kivéve az olvashatatlanokat. Sőt, ott a nyomorék küldeményen a vonalkód, de nem használják fel a lépéseknél. Csak plusz papírokat generálnak kézi feldolgozáshoz..

    A kisebb postán pedig hallottam beszélgetést korábban, amiből azt szűrtem le, hogy kézbesítőket vesznek fel esetleg, de ha hatékonyan dolgoznak, akkor leépítenek embereket a kiadó részekről. Szóval nem akarnak hatékonyak lenni, mert ha nincs sor, akkor valaki repül.

    Ja és amikor ellopták egy küldeményemet a kézbesítőtől, arra is csak fura kamu bejegyzéseket rögzítettek a nemzetközi rendszerbe. Mintha nem találnának otthon. Amikor rákérdeztem, hogy ilyen esetben a követésből hogy látom a bajt, azt mondták, ha már a helyi postára ért, attól kezdve nem rögzítenek semmit. Ha nem megyek be érdeklődni, akkor nem tudom kiderül -e. Btw, aki épp a pultnál volt, a belső rendszerükből 2 a4 oldalas részletes követést tudott nyomtatni magának, amit csatolt a panaszhoz. Abból kotyogta el, hogy a kézbesítő táskájából kilopták. Persze később már a másik ügyintéző rutinosan elvesztést kamuzott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák