Új hozzászólás Aktív témák

  • bmwsan

    senior tag

    Szia!

    Én is így voltam ezzel, de idovel, ahogy egy kis tapasztalatot szereztem (egy év alatt mentem kb 25 000km-ert) máshogy látom már a dolgokat. A szabálytalakondás már más kérdés.
    A sávváltás, besorolás egy tanulóvezetonek mindig több ido, de ez természetes is.
    Nem ismered a kocsit határait annyira, saját képességeidet, illetve még nem teljesen alakul ki a rutinszerü vezetéskultúra, kicsit olyan robotszeru. Elsonek az egész folyamot végig gondolod, majd utána cselekszel.
    Aki viszont halad ezt nem mindig várja végig.

    Tanuló vezetoként a tapasztalat hiánya miatt ,nem vezet olyan vehemenciával az ember mint, aki több százezer kilométert tudhat maga mögött.
    Szerintem mire valaki azt mondhatja, hogy tud vezetni legalább egy 100 000 km maga mögött kell tudnia, lehetoleg nem 20 év alatt hétvégi soforkent.
    Kecskeméten tanultam én is amúgy.

    1-2 nap alatt megszokja az ember a benzint, kicsit több gázt kell adni elindulásnál, de azt majd érzed.
    Jelenleg 3 autót használok/tam (céges turbobenzin, szüleim dízel autója, illetve nem rég adtam el az én benzines Civicem). Már fel Sem tunt, hogy meilyk milyen motorral volt szerelve.

    Illettve benzinnél nagyobb gyorsításnál vissza kell kapcsolni, mivel dízeleknél már gyakran 1500-2000-es fordulat között kello nyomaték áll rendelkezésre, addig egy benzinesnél az ero inkább 2500-as fordulat körül jelenik meg.

    Sok sikert a kovetkezo vizsgához! :))

Új hozzászólás Aktív témák