Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Keeperv85 #122 üzenetére
Semmit sem jelent teljesítmény szempontjából a kiszolgáló rendszer szinte. A játékok túlnyomó többsége natív kódban közvetlen a hardvereken fut
Konzolokon talán hardware közeli kódból futnak a játékok. PC-n csak magasabb szintű DirectX vagy OpenGL API-n át.
Illetve most harangozta be az AMD a Mantle-t, ami az új konzolokra és PC-kre is egyaránt hoz egy hardware közeli megoldást, így PC-n jelentős teljesítményjavulást eredményezhet, miközben könnyíti a multiplatform játékok általánosabb megoldását.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
bekes.andras
tag
válasz
Keeperv85 #122 üzenetére
... beszélj az Autodesk-kel, az Adobe-val, és az ezen termékekhez tartozó pluginek gyártóival.
A Valve-nak eddig nem volt baja sajtószinten a Windows-szal... A Win8 kapcsán kezdtek el anyázni, mint ahogy sokan. Én nem tervezem a váltást, vagyis semmi nem változik a szememben, ezért nem kellett volna új rendszert készítenie a Valva-nak. Feltehetően merőben más elképzelésük van erről az egészről.
A dolog részemről lezárva.
Éljen a SkyNET! :D - http://sites.google.com/site/htpconweb/Home
Új hozzászólás Aktív témák
gp Úgy néz ki, hogy végre valóra válik a már oly régóta esedékes folytatás! A bejegyzés mellett egy 10 fős csapatot jelöltek ki a munkára, amit 46-ra bővítenek.