Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hunluki

    senior tag

    válasz t72killer #73 üzenetére

    Én villanyra akartam, igazából keret megvolt rá de az infra még nem. Direkt nézegettem előtte a töltőket hogyan működnek, mennyire vállalhatóak az appok, villámtöltés árban hogy éri meg... a következő már tisztán villany lesz, az elvárásaim között van a rendes infra és autóból meg olyan ami 4-500km-t tud vegyesbe, pályán 300 már bőven jó, tudjon gyorstölteni úgy hogy 20p alatt bele tudjak pakolni még 300km-t és ez az egész kombóba beleférjen a család kényelmesen illetve álljon meg olyan 10-12 misi környékén.

    Ha ezt tudja akkor nálam már sima a váltás, mire ez meglesz addigra lesz rendes infra is.
    Ettől függetlenül ezt a külön töltögetős-mérős hibridet látom a legjobb megoldásnak.

    Egyen benzint/dízelt (légkörből kivonós fejlesztés alatt álló történet alapján) és ez generátorként tekerjen hogy végig optimális fordulaton járhasson és úgy termeljen. Otthon lehet tölteni, hosszabb úton meg optimálisan pörög/fogyaszt. Egyszerűen ez tűnik a legjobb kompromisszumnak, igaz ezzel vele jár az a kellemetlenség hogy cipeled mindkét hajtásláncot, illetve a ICE jóval karbantartásigényesebb mint egy mezei villany.

    Rengeteg ampera van ami 3-400k km-t futott és a villanyos rendszerének semmi baja. De lásd pl a priusok is legendásan kimennek a világból kategóriát képviselik.

  • D1Rect

    félisten

    válasz t72killer #73 üzenetére

    "Egyértelmű, hogy nem vagyok hajlandó egy értelmes áron beszerezhető pár éves dízel helyett 5x annyiért még mindíg erősen kompromisszumos hatótávú full villanyt venni."

    Az azért ugye megvan, hogy te is és a közeli hozzátartozóid is azt lélegzitek be ami kijön a kipufogón?

Új hozzászólás Aktív témák