Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Én főleg pályán használom úgy 6.8-6.9 körül eszik a Corolla.
Városban úgy hogy dinamikusan vezetek 5.0-nál megáll de inkább 4.8-4.9. (évszaktól függ - normál mód) Odafigyeléssel ki lehet hozni 4.5-ből a 100-at városban, eco-ban pedig 4.2-4.3-ban de az már kényelmetlen.0-50-ig pedig brutál húzása van. 50-nél kifing a rendszer de városban ugyebár nem is igen kell több.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
redgreg
tag
A német bíróság mindenesetre most szórt ki egy életfogytiglant pont arra hivatkozva, hogy aki 160al piroson átcaplatva nekimegy valakinek, az szándékos emberölést követ el. Persze ott a hanyatló nyugaton történt...
#128 Ezt az esetet könnyű észrevenni. Egy sárga jármű jön, a tetején fényhíddal, és szirénával. Minden más esetben semmilyen indoka nincs a megengedett legnagyobb sebességet átlépnie...
Amúgy, meg előzni ha tetszik ha nem a szakadt trabantosnak is joga van, így ha úgy megy ki, hogy téged ne kényszerítsen hírtelen fékezésre, vagy irányváltoztatásra, és az előzés befejezése után meg visszamegy jobbra akkor teljesen szabályos volt, és neked semmi jogod még hisztizni se. Nyilván a "belsősávbérletesek" más kategória.
#137 No olyan pályái ahol alapból nem büntetnek 130 felett (ha balesetezel vizsgálják, hogy van e szerepe benne a sebességnek, ha van elővesznek érte) más, ott jöhetsz 200al, de itt kishazánkban, ha kimegyek GPS szerinti 130al szabályosan, akkor nem fogsz utolérni, és nem tartalak fel. Nyilván figyelembe véve, hogy jobbratartás van, nem belsősávbérlet.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
vannak ésszerű és vannak ésszerűtlen korlátok.
az autóm nem repül. oké.
de az, hogy van autopilot, de neked kell vezetni, az marhaság. az is, hogy van automata távolsági fény, de láthatóan nem tesztelték elég területen, így nem használhatom. a sávtartó nem elég biztonságos. az adaptív tempomat rendszeresen helytelenül kezel le helyzeteket. akkor ne legyen. időnként olyan alapvető hibák kerülnek elő, hogy az ember a haját tépi. ha a pc-m csinálna ilyeneket, rég felrúgtam volna.szerk: a kezelési útmutató egyetlen fontos feladata, hogy a gyártó elháríthassa a felelősséget. egy nagy, 300 oldalas disclaimer.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#64791808
törölt tag
Ebben neked igazad van, a baj ezeknek a rendszereknek a hibaival van:
- elozes elott megprobalok kinezni a kamion mogul -> mivel nem volt index, a savtarto visszahuz -> anyad.
- elottem balra fordulni keszul valaki, jobbrol siman kikerulhetem. A veszfekrasegito nem igy gondolja -> satufek -> mogottem jovo ledudalja a hajamat, es meg igaza is van -> anyad.
- radaros tempomat fix tavolsagot tart. A palyan bejon elem valaki, hogy egy lassu autost kikeruljon -> siman beleferne a tavolsagba -> tempomat fekez -> mogotem jovo villog, hogy miafasz van, es meg igaza is van -> anyad
Savtarto elektronika? Minek? Ha nem vagy abban az allpotban, hogy a savban tudd tartani az autot, akkor el se indulj.
Veszfekezes-rasegito? Hasznos, megovhat egy rafutasos balesettol, de tessek mar normalisan megcsinalni, mert nekem eddig tobb kart csinalt, mint hasznot.
Radaros tempomat? A sima tempomatnal nem tudunk 3 gombot kezelni? -
#64791808
törölt tag
A radaros tempomatban nem azt potolja hogy beallitsok, hanem azt, hogy ha az elottunk levo labbal vezet, akkor ne kelljen 10 masodpercenkent allitgatnom mikozben a kovetesi tavolsagon vagyok.
Ezt el tudom fogadni, mas kerdes, hogy ha valaki elottem nem tud allando sebesseget tartani, akkor megelozom a francba. -
bambano
titán
biztos, hogy 1400 kiló?
szerinted a keréknek csak azt a tömeget kell tartani, amit az álló autó a mérlegnek nyom, vagy azt a nagyjából +400 kilót is, amit nagyobb sebességeken leszorító erőként generál a kasztni?nem azért van nagy kereke, hogy jól lassuljon. azért lassul jól, mert nagy függőleges komponensű erő nyomja a kereket, és pontosan ugyanezért van nagy kerék rajta.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
valami ceteris paribust vagy mit szoktak ilyenkor emlegetni...
azért áll meg a szélesebb gumi hamarabb (nem sokkal), mert szélesebb, vagy azért, mert olyan gumikeverékből van, ami erre jobban ki van hegyezve szemben a másik takarékosságra kialakított anyagával?nem, nem bizonyítja, hogy a szélesebb kerék hamarabb áll meg. ennek legfőbb oka, hogy nem áll meg hamarabb, de ezt más topicokban már kiveséztük.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
A kinyilatkoztatásokat nem lehet tényekkel cáfolni.
Korábban az írta, hogy csak a kerékpárokon működik a kerekek forgásának jármű stabilizáló hatása.
Azt elfelejtette kifejteni, hogy a klasszikus mechanika törvényei miért nem vonatkoznak az autók kerekeire.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE Airpods 2 , Airpods 3 , Airpods pro 2 Iphone 13 14 Bontatlan Új DEÁK TÉRNÉL AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2021-2022 9th 10th gen. + Air Pro Mini 6 IPADEK Azonnal DEÁK Térnél Átvehető. 1év
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 9 S8 s9 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év apple Garancia.
- BONTATLAN Új Magyar Magic Keyboard és Smart Keyboard iPad Pro 12.9 Azonnal Átvehető DEÁK Térnél
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen