Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz 7Heads Drago #2 üzenetére
Az autóban 15 ezer Km van, Seat. Az ablaktörlő kar zörög, akad, a kárpit ragasztása elengedett,lóg, a futómű kopog, a fejegység bizonyos alkalmazásoknál lefagy, a navigáció le van maradva kb 100-200 métert, már elhagytad a tárgyat kb 200 méterrel mikor még előtted lévőnek jezi.
-
válasz 7Heads Drago #38 üzenetére
Nyilván.
Nyilván az sem ok nélkül alakult ki, hogy sokan nem hajlandóak francia autót szerelni.
Van az a mondás is, hogy "Forddal jön, busszal megy".
Olasz kocsikkal az a baj, hogy hülyék hozzá a népek. Azokra többet kell fordítani mint más márkára, karbantartás-igényesebbek. De megkockáztatom, hogy nem rosszabbak mint a vw.
De az tény, hogy franciával, meg olasszal jobb óvatosabbnak lenni ha használtan veszi az ember, de vannak kifejezetten kerülendő típusok mindenhol.
Csak ezek összesített mértéke nem mindegy egy adott márkán belül.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #37 üzenetére
"A te állításodnak ellentmond a környezetvédelmi besorolása az autódnak...": tehát most már te is megértetted, hogy arról beszélek, hogy a környezetvédelmi besorolás tévedés.
és akkor még olyan alap dolgokat hozzá sem tettem, hogy az az autó szennyezi legkevésbé a környezetet, amelyiket nem gyártották le. Melyik a tisztább út:
- járok egy régebbi, kicsit koszosabb autóval
- nekem legyártanak egy újat, kicsit tisztábbat, majd azzal járok?Biztos lehetsz benne, hogy lényegesen kevesebb koszt generál összességében az, ha járok egy tisztességes állapotú régivel, mintha másfél tonna vasból meg műanyagból autót kell összekalapálni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz 7Heads Drago #59 üzenetére
"Nagyon hosszú idő kell hogy a lada vissza előzze légszennyezésben."
De ez csak egy szempont a sok közül. A legolcsóbb ma forgalomba helyezhető jármű is sokkal biztonságosabb mint a Lada. Ezt nem lehet forintosítani. Ha az anyósülésen utazó személy lerokkan egy Ladás balesetben, az hány évvel tolja el az új jármű megtérülését. Ha meghal az utas, az mennyit nyom a váltás megtérülésében?
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #55 üzenetére
"Akkor miért nem lóval vagy kerékpárral vagy tömegközlekedési eszközzel jársz": mert ennél sokkal, SOKKAL tisztább megoldást használok minden esetben, amikor csak lehet: dróton közlekedek. értelmes magyar nyelvre lefordítva: távmunkázom. azt a relatíve ritka pár esetet leszámítva, amikor új hardvert kell telepíteni vagy megdöglött régit cserélni, nem mozdulok ki itthonról. bár legutóbb már az új hardver telepítését is megoldottam remote.
"De ha tényleg zöld vagy": nem vagyok és nem is tudom, ki kezdte el rólam ezt terjeszteni. valamelyik funkcionális analfabéta, gondolom... persze ki mit ért zöld alatt. ha ész nélkül atomvonat elé lefekvő meg atomerőművet szénerőmű kedvéért bezárató meg kisfókákért könnyet hullajtó a zöld, akkor nem vagyok zöld. ha folyamatokat normálisan, ésszel, tudományosan megalapozottan értelmező és változásokra normálisan reagáló a zöld, akkor akár lehetek is zöld.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #126 üzenetére
neked is javaslom az értő olvasást.
az a bajom a döntéshozókkal, hogy nem komplexen értelmezik a problémát, hanem kiszúrnak egy "bűnöst" és arra rámennek.
például kiszúrták bűnösnek a co2-t. hoztak szabályt a co2 csökkentésére úgy, hogy közben semmi mással nem foglalkoztak. csökkent a co2, de a co2 csökkentésére hozott műszaki megoldás miatt megnőtt a nitrogénoxid. tehát úgy csökkentették a kipufogó gázokban levő *EGYIK* káros anyagot, hogy eszükbe se jutott, hogy a másik káros anyaggal foglalkozzanak, így az elszállt a fenébe.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #130 üzenetére
a táblázatod szerint mennyi az euro1 és az euro2 nox kibocsátási határértéke?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #139 üzenetére
látod, ez a probléma, hogy sokan tök nyugodtan szegik a szabályt, esetleg nem is tudják, hogy szabályt szegnek, de legalább büszkék rá.
első lépésben illene eljutni legalább arra a szintre, hogy amikor tilosban jársz, akkor tudd, hogy tilosban jársz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #163 üzenetére
nem bonyolult ez, ha olvastad a kreszt.
a belső sávba besorolásnál egyértelmű a szabály: elsőbbséget kell adnod, vagyis nem akadályozhatod indokolatlanul a belső sávban közlekedőket azzal, hogy eléjük állsz. a bírói gyakorlat a fékezés nagyságában határozza meg az indokoltság vagy indokolatlanság mértékét, ha az autóra kötelezően előírt maximális lassulás valamekkora százalékát meg nem haladó fékezéssel a mögötted jövő el tudja kerülni a balesetet, akkor nem akadályoztad. ha ezt meghaladó fékezést kell produkálni ahhoz, hogy ne legyen karambol, akkor igen. elnézést, de a pontos számra most nem emlékszem, valami olyasmiről van szó, hogy 5.8 méter/másodpercnégyzet a kötelező lassulás maximuma, ennek a harmada körül van a határ. Ki kell keresni a tecsőn a kávézz a helyszínelővel podcastot, az egyikben konkrétan megmondja egy helyszínelő szakember a hivatalos bírósági számokat.De a konkrét szám az mindegy, a lényeg, hogy van. Ha a mögötted levő annál kisebbet fékez, szabályos volt a besorolásod. ha nagyobbat, nem volt az. ha eldózerolt, akkor se volt az.
a másik kérdéskör, hogy feltartod-e. ha úgy előzöl kocsisort, hogy nincs közöttük akkora követési távolság, hogy biztonságosan kisorolhass a külső sávba, akkor megelőzheted az egész kocsisort. ha úgy előzöl, hogy van, és van mögötted, aki gyorsabban menne, akkor szabályt sértesz.
tehát ha ritkásan mennek a kamionok és utolér valaki két kilóval, de te nem húzódsz ki, akkor szabálytalan vagy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #174 üzenetére
nem zártam ki semmit. az általad hozott táblázatot megfelelően értelmezve jól alátámasztja azt, amit mondtam.
"kilométerre vetített üzemanyagköltséged garantáltan több lesz a vectra-nak, mint egy új keletű autónak euro 6-os besorolással": értelmetlen mondat. egy csomó régi autót is tudok, aminek az üzemanyag költsége kevesebb, mint a vectrának. de egy autót se tudok, ami a vectrához hasonló utazási élményt, minőséget nyújt, és fele annyit fogyaszt, mint a vectra.
"Illetve neked se mindegy hogy 100 km-re 9 litert tankolsz vagy csak 4,5-et.": ha ezt átfogalmazhatnánk úgy, hogy 100 kilométerre 9 litert tankolok, vagy annyit, amennyit egy vectra kategóriás új autó megeszik, akkor azt mondom: de, tökmindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #175 üzenetére
az a hsz az utolsó betűig korrekt.
"Ez már nem beszélgetés hanem dedo szint.": egyetértek, pár embernek annyira beloptam magam a szívébe, hogy már véresre csikarja a klaviját, hogy írhasson valamit, amivel belémköthet.jó szórakozást hozzá. ha ráérek, válaszolok, ha nem, nem.
egy másik komolyabb adag fórumozónak nem megy az értő olvasás. ez van sajnos. de most ki kell mennem, mert korábban elfelejtettem hasraesni a 30 éves autóipari múlt előtt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
peti_s
addikt
válasz 7Heads Drago #175 üzenetére
Amikor 200-al érkezik meg mögötted valaki, és Te ki tudnál húzódni jobbra, akkor Te IS hibás vagy ha nem teszed meg.
Először is vonatkozik Rád a jobbratartási kötelezettség, másfelől a belső sávban lévőt nem akadályozhatjuk feleslegesen.
De, természetesen ő sem ártatlan, a sebességtúllépés szintén büntetendő. -
#64791808
törölt tag
válasz 7Heads Drago #163 üzenetére
De nem fogok beállni két 100m-re lévő kamion közé belassítani, hogy el tudjon menni a "villogós" autó hátul.
Ezt en biztosan nem is varom el toled, es aki elvarja, az egy barom. Annyit varok el, hogy ha biztonsagosan megteheted, akkor engedj el. Nem tobbet, nem kevesebbet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan, 2029-ig garis ADATA XPG GAMMIX S70 Blade 2TB M.2
- ASUS Radeon RX 560 4GB OC eladó
- Intel Core i7-4790k játékra vagy amire akarod + ajándék RGB Hűtő!
- Acer Iconia P10 tablet 4/64GB - Műszakilag hibátlan, apró esztétikai hibás - 1 hét próbagarival! -
- iPhone 11 Pro / 64GB / Jó állapot / Kártyafüggetlen / 92% akkumlátor / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen