Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #20 üzenetére

    Az Ubi miért gyűlöli ennyire a PC tábort? Annyira elhanyagolják a legnagyobb címeknél is, hogy csak a hülye nem veszi észre, hogy a nagy francia cég mennyire magasról lesz*rja a PC platformot. Csak nem értem miért, ugyanis az EA és a Square Enix is kiváló, forradalmi PC verziókat tud csinálni.
    A legutóbbi E3-on az Ubi CEO-ja azt mondta ,hogy a francia cég egyértelmű célja, hogy megnyerje a next-gen érát. Nos, hogy a búbánatba akarják megnyerni, ha kritikán aluli PC verziókat dobnak ki?

    Gondolom ezek után a PC-sek végleg elfelejthetik, hogy az Ubi valaha is Mantle-t alkalmazzon a PC portoknál.
    Végül is miért akarnának Mantle-t, ha még a DX 11.1-t és a 11.2-t is telibe sz*rják?
    Korábban írtad ugye, hogy az Ubinak bőven van annyi anyagi tartaléka, hogy nem kell egy GPU gyártó segítségére szorulnia, vagyis mindenféle hátrány nélkül felmondhatná a szerződést az NV-vel és akkor talán mehetne a DX 11.1 is, legalábbis logikusan gondolkodva, mert ugye az Ubi-nál bőven akad profi programozó és nekik a DX 11.0 csak nyűg. Akkor mi a francnak nem készítenek opcionális DX 11.1 kódot?
    Jó persze most nyilván azért nem akarnak DX 11.1 render-t, mert ugye az NV-nek nem létezik olyan hardvere, amely támogatná azt (Tisztára, mint a FC2-nél). Épp ezért nem kellene ilyen hülye szerződéseket kötni és akkor mehetne a modernebb kód. Mit gondolsz erről?

    Számomra ez a cég tele van ellentmondással, egyszerűen sosem tudom eldönteni, hogy most mit is akarnak, nem értem a lépéseit.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    válasz keIdor #43 üzenetére

    Az EA-nek ott egy Frostbite 3 motor Mantle támogatással és DX fronton is a egyedülálló.

    #44: Pontosan.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #50 üzenetére

    Köszi, tehát akkor gyakorlatilag ha jól értem, mindössze eltérő üzleti koncepciókról van szó. Ez esetben az Ubi miért tartja fenn évek óta az ukrán stúdiót, akiknek csak PC verzió elkészítése a feladatuk?

    A Square Enix-nél is kellett valami alapos oka legyen, hogy ennyi energiát és pénzt ölnek a PC portokba. Az EA-nél ugye Johan Andersson miatt ölnek bele annyit, na de a SE-nél ki vagy mi adott rá alapos indokot? Ők is simán mondhatnák azt, hogy a PC-sek menjenek át konzolra.

    Azért is írtam, hogy az Ubinál ellentmondásos események történnek, mert az ukrán stúdiót kizárólag a PC portok miatt tartja fenn a francia cég, másrészt a fiatal Ubisoft Toronto is, akik elég jó PC verziót raktak le a Splinter Cell Blacklisthez.

    Ha annyira jelentéktelenül alacsony bevételnek tekinti az Ubi a PC eladásokat, akkor nem lenne egyszerűbb csak konzol exkluzív címeket készíteniük?. Bár azt aláírom, hogy a PC verziókat arra használják fel, hogy az E3 rendezvényeken lenyűgözzék vele a népet, hogy milyen szép az új játékuk, aztán később alaposan visszabutítják a grafikát a konzolok szintjére, ezt már másodszor játssza el a cég. Gondolom, ha már az E3-ra összeraktak egy működő PC verziót, akkor kiadják arra is, lesz, amilyen lesz alapon, legalábbis ez az én teóriám, nekem így tűnik logikusnak.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák