Új hozzászólás Aktív témák
-
p_adam
addikt
válasz #16820480 #18 üzenetére
Jah, a szokásos papír adatok...már lassan 3 éve a piacon van (jóval hamarabb, mint a többi) és az AF mellett a kimenete is jobb, mint bármelyik másiknak a három közül (talán részben azért, mert azok veszik/képesek megvenni, akik komolyan gondolják ezt a dolgot) és némileg nagyobb szenzor területet fed le.
Egész véletlenül nem lehet, hogy 4k 60p-ben az X-T3 is crop módban fut?[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
válasz -Skylake- #21 üzenetére
Tekintve, hogy sokkal olcsóbb konkurensek is átlépték a határt és itt még komolyabb optikát alkalmaznak, eléggé biztosra vehető, hogy messzemenően több lesz, mint egymillió forint és a luxuscikkeknél a célközönséget ez nem szokta érdekelni, sőt, pont ezek a dolgok kombinálva a pszichológiai árazással, amik imponálnak nekik.
-
p_adam
addikt
Nem véletlen, hogy ekkora kapacitást választottak, ha ugyanis ki kell üríteni, az időt vesz igénybe. Nem tudom, a wi-fi milyen gyors (meg mennyit fogyaszt), de ennél a kameránál ez elég fontos lehet, mert egyébként az USB-C csatlakozót is kell koptatni, ami a micro- vagy mini-HDMI csatlakozókhoz hasonlóan nem igazán tetszik.
Ezzel szemben, ha pl. valaki telenyom egy memóriakártyát videóval, akkor csak betesz egy másikat, és mehet tovább a dolog.
Szerintem egyelőre elég, ha csak a wifi-t csiszolják tovább. -
p_adam
addikt
válasz #16820480 #26 üzenetére
Érdekes nem, hogy az ember felhozza a keresőbe, és nagyrészt olyat talál, aki az egyikről a másikra váltott (vagy az egyiket fő státuszba helyezte), na vajon melyikről melyikre, és miért?
És nem, a C200/C300 már egy teljesen másik szint, lehet hogy az 1DX II nehéz, de még mindig könnyebb, kisebb meg persze a videóval szemben fotózásra viszont tényleg annyival jobb, mint amennyivel többe kerül, tehát mindkettőben egyformán erős, miközben a GH5 inkább csak videóra az (AF nélkül...)[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
válasz Stauffenberg #31 üzenetére
A Lunar visszatér, csak már nem Hasselblad lesz, hanem Zeiss
Egyébként nem valószínű, hogy a jövőre nézve olyan nagy munka lenne egy hasonló szintű cserélhető objektíves gép, mivel már vannak autófókuszos objektívjeik a Sony E-mount-hoz (ahol a tükör nélküli FF szintén egy fix kompakttal indult) és a Panasonic is erre az árkategóriára utazik. -
p_adam
addikt
válasz #16820480 #40 üzenetére
Mondhatjuk, csak talán akkor azt sem kéne "elfelejteni", hogy a Fuji esetében ugyanúgy limitált a maximum idő meg a crop, erre persze nem érkezett reakció (a Panasonic pedig 8-bit 4:2:0 4k60p módban, nem 8-bit 4:2:2). Nem vagyok Canon-párti, csak az indokolatlan, egysíkú kötekedés, ami irritál és el se kéne kezdeni
Itt van egy minta az "elavult" MJPEG kodekkel.
Mindannyian örülnénk, ha az olcsóbb kamerák tudnának ilyen kimenetet, de sajnos én még nem találkoztam vele, 10-bit meg X megapixel kiolvasás ide vagy oda.
Sajnos a dinamika már nem ilyen az 1DX II-ben, mert gyakorlatilag túl okossá vált, és le kellett korlátozni a C-Log tekintetében, de még így is rendkívül jó videót tud felvenni, nagyon sok helyen még így is ez a választott B-cam a Cinema kamera mellett (csak ők videókat gyártanak, nem pedig YT véleményeket)