Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz lolller #16 üzenetére

    Ezért írtam, hogy nincs piaca más eszköznek, mert a játékok kis hányada támogat csak kontrolleren kívül mást és még azok között is sokszor kérdéses a támogatás minősége, van játék, ahol szinte semmit nem lehet állítani egér+bill perifériánál.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz lolller #18 üzenetére

    Nem piaca nincs, a portolás az ami sok pénzt felemésztene.

    Az egyik a másikból következik: mivel nincs elég játékos, aki kihasználná a lehetőséget, ezért nem éri meg portolni. De akkor legyünk akkurátusak, olyan elenyésző a bill+egeret használók piaca Xboxon, hogy erre alapozni egy játék teljes interfészét baklövés lenne. Tipikusan a crossplay játékokban van lehetőség amúgy bill+egeret használni, de ez sem jelenti azt, hogy hirtelen mindenki rohanna a kontroller mellé venni más input eszközöket.
    Azért azt érdemes látni, hogy a Microsoft élen jár accessibility téren, szóval igyekeznek minden igényt lefedni, de mindezzel együtt a kommunikációjuk, termékstratégiájuk, minden arra mutat, hogy a bill+egeret használók tábora abszolút nincsenek a szemük előtt, nem tényező Xboxon. A third party gyártók sem vetették rá magukat a lehetőségre, ez is elég beszédes.
    Mozgássérültek által használható, first party kontrollert is fejlesztettek és reklámoztak, szóval még ebben is nagyobb marketing és bevételi potenciált láttak, mint a bill+egérben.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz lolller #20 üzenetére

    Nyilván monitorozzák házon belül, ki mit használ. Szerintem a Valve az egyetlen, aki kiadott adatokat erre vonatkozóan.

    A szimpla tények ezek:
    - hiába elérhető a lehetőség, a játékok kis százaléka támgoatja a bill+egeret;
    - a Microsoft maga nem reklámozza a lehetőséget, nincs saját dedikált eszköze, third party gyártók lehetőségeit listázza csak a hivatalos boltban is;
    - a third party gyártók sem repültek rá a piacra, nincsenek nagyon árban, minőségben különböző szintek, nem is akarták megcélozni pl. a foteljátékosokat, gyakorlatilag a PC-s eszközöket árulják itt is (v.ö.: fej- és fülhallgatók vagy a kontrollerek piaca);
    - A Sony-nál még pletykaszinten sincs bill+egér támogatásról szó.

    Crossplay címeknél szemmel láthatóan pedig virágzik konzolon is az egér+bill...

    Ezt mire alapozod? Komolyan nem értem, miből indultok ki, gyakorlatilag bárhova nézek, akár magyar, akár nemzetközi viszonylatban, azt látom, hogy az Xboxon egér+billel játszók egy szinte nem létező réteg.

    Arra még mindig nem válaszoltál, hogy, ha anyagilag annyira nem érné meg ( leszámtva a portolási költségeket kissebb címeknél...) akkor ezekben a milliárd dolláros címekben miért van.

    Mert a fejlesztők úgy ítélték meg, hogy megéri a befektetett energiát, ami egészen minimális, tekintve, hogy a PC-s és Xboxos változatok ezeknél a játékoknál szinte teljesen megegyeznek.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák