Új hozzászólás Aktív témák
-
jimessor666
aktív tag
válasz hari seldon #33 üzenetére
Egyetértek veled, bár az Alan Wake nem pont jó példának,mert itt még célkereszt sincs.
Oké,hogy itt is megvan az auto aim,mint sok más játéknál,de hát ez egy ilyen dolog.
Aki PC-n akar FPS-t vagy stratégiát játszani,akkor ott fog,nem konzolon,ezzel én is így vagyok.
Nekem is kézreállóbb az egér + bill. kombó,evidens,mint mindenkinek aki PC-n nőtt fel.
De bele lehet jönni a kontrolleres irányításba,nem egy nagy ördöngősség,kompromisszumok vannak,de tudod te is,semmi sem állandó,csak a változás.Ez is egy ilyendolog.
私たちに聞いてください。!
-
jimessor666
aktív tag
válasz hari seldon #35 üzenetére
Létezik X360-ra és PS3-ra is egy megoldáldás,egyrészt drága,másrészt nem is igazán használható. Egy játék támogatja pl. alapvetően az USB-s egér + bill.-t ,a PS3-as UT3-om.
Itt mintha PC-n játszanál... ^ ^
Jó kis cikk lenne ez,várjuk szeretettel, az AW játékideje, egyéntől függően 9-10 esetleg 11 óra átlagban, de a többszöri végigjátszás ajálott,szóval, nem rossz a tartalom.
[ Szerkesztve ]
私たちに聞いてください。!
-
jimessor666
aktív tag
válasz hari seldon #37 üzenetére
Hát, ezeket a kütyüket tényleg nem nagyon támogatják,talán a konzolgyártók és a játékos szféra nagy részesen se igazán örülne (főleg a HC réteg) annak,ha valaki egérrel könnyedén osztogatja a HS-eket mindenkit lealázva,persze aztán ki tudja...
A Natal minden bizonnyal színt fog vinni a játékok világába,hogy mi fog kisűlni belőle,ezt is majd meglátjuk,egyébként ha lesz második rész, s miért ne lenne,az már biztosan támogatni fogja,főleg mivel az MS a kiadó,kötelező lesz nekik.
Hát, egy ilyen játéknál egyébként teljesen optimális ez a 9-10 óra,a + DLC-k,meg még növelhetik is ezt az időtartamot.
私たちに聞いてください。!
-
jimessor666
aktív tag
Abban igazad van,hogy ezt eredetileg a Q6600-as Intel procik reklámozására is felhasználta az MS,viszont,mint te is írtad,áttértek az X360 exkluzivitásra.
Abba nagyon ne menjünk bele,hogy az X360-ban található Ati GPU milyen DirectX-et használ,röviden szólva,konkrétan így ebben a formában semmi általad ismertet nem.
Az X360 esetében egyetlen API specifikációról beszélhetünk, ez pedig nem más mint a sajátja.
Magyarul, ha be kellene lőni, sokkal közelebb áll a GPU a Dx10-es felépítésű grafikus kártyákhoz, mint a Dx9.0c-sekhez,nézd meg a GPU felépítését.Az X360 egyesített shader modellt alkalmaz, ami a mai Dx10-es VGA-k alapeleme, azaz a feldolgozó egységek mind vertex, mint pixel shader-t képesek kezelni, ebből pedig összesen 48 db található a GPU-ban.
Ennél jobban tényleg ne menjünk bele a dologba,ha nagyon akar az ember úgyis utánaolvas,szerintem egyébként ezt már elöttünk is kitárgyalták a kollégák, ez most egy X360 játék,ha hihetünk az MS szokásainak és annak,hogy a fiókban ott pihen egy nagyjából kész PC port is,sztem nagyjából egy év múlva jön a PC-s változat is, akár Dx11-el,nem kell ezt ennyire mellre szívni.
私たちに聞いてください。!
-
jimessor666
aktív tag
válasz bishoplogan #49 üzenetére
Nem teljesen,úgy összességében,picit hiányérzete van az embernek a végén,ez olyan megfoghatatlan dolog,Zandal kolléga így értette kb...
私たちに聞いてください。!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 2TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series S játékkonzol /Szép állapot/Garancia/Beszámítás/
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs