Új hozzászólás Aktív témák

  • AllTheBest

    senior tag

    válasz orion1025 #1 üzenetére

    Hát igen, ha a mostani rugót is legálisan a forgalmiban szeretném látni, az is nevetségesen durva összeg lenne, hiába TÜV-ös a rugó... Szerencsémre amíg nem áll mellém egy gyári rugós golf, addig nem igazán lehet megmondani, hogy meg van ültetve és a rendőrök se igazán harapnak az ilyenért, csak ezért mertem így bevállalni. Borzasztó, hogy mindent külön be kéne vizsgáltatni és még utána külön szigorított vizsgára kell vinni. Itt most nem arról beszélek, amikor a hülyegyerek rárakja a kéményt az autójára, hanem ha valaki az autó menettulajdonságait akarja javítani olyan alkatrészekkel amik amúgy bevannak már vizsgálva(TÚV), nem szerelheti egyszerűen fel és így lenne kb 150 az egyszerű 22k-s rugóm legalizálása...

    Hieronymus:A forgatással nincs bajom, de én motorról ültem át autóba, nekem hiányzik az, hogy ha előzni akarok pl, akkor az autó húzzon rendesen és ne csak vonszolja magát előre. Van viszonyítási lapom, a 100ló szerintem megvan az autóban, de nekem kevés. 150-160 ló körül már ki lennék békülve a mindennapokra.
    Mellette van itthon a családban egy 2003-as seat cordoba, 1.4 16v, 75ló, gyengébb és mégis hosszabb az áttétele, az 130-at 3700-as fordulaton tartja.

    [ Szerkesztve ]

    Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

Új hozzászólás Aktív témák