Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
Az 500e szerintem is tarolni fog. Annak ellenére jól néz ki, hogy elektromos autó, ill. - hál' Istennek - nem látszik rajta az elektromos mivolta. Rosszul vagyok ezektől az erőltetett futurisztikus dizájnú villanyautóktól.
"A Mustangnak tetszik a formavilága ... " - nekem viszont nem.
Attól pedig kifejezetten rosszul vagyok, hogy ezt a villanyöszvért (kp. tényleg úgy néz ki, mint egy ló és szamár keresztezése) Mustang-nak nezezik. Szóval szvsz. a Ford Mul-E találóbb név lenne.#4 bkercso
Még csak "átpörgettem" cikket, hogy lássak milyen modellekről várhatóak, de én is azt látom, hogy messze még a plebsz számára is elérhető, jó ár/teljesítmény arányú villanyautó. Tudom, drága az akksi...#5 .Szaki.
" ... azt sem szabad elfelejteni, hogy a belsőégésű motoros autók árait pedig mesterségesen tornásszák fel az egekbe ... "
Nehéz is lenne elfelejteni. Amit az utóbbi a belsőégésű motorokkal szemben művelnek - legfőképp az EU-ban - az botrány. Az is szomorú, hogy a villany csak így tud "győzni" ...#13 cuebler
"... pár hete így is csúcson volt az áramfogyasztás ... " - és az év elejei majdnem blackout-ról se feledkezzünk meg. Nem volt ugyan vezető hír, de intő jel.#27 cherubion08
"Hol vannak a fapados autók? Ha ennyire a védjük meg a földet járjunk eautóval duma megy,akkor nem ártana kibővítteni a palettát."
+1
A cikkben felsorolt járművek többsége egy oximoron. Zöld, villany, eco ... közben mindennél fontosabb a gyorsulás, és hogy annyi kijelző legyen benne, mint egy repülőben.
Piszok messze van még valódi népautó.... és. Nagyon várom már azt a villanyautót, ahol a töltőkábel elhelyezését vére meg tudják oldani. Már az is nagy flash lenne, ha nem kellene a csomagtartóból mindent kipakolni (mert alatta van), ha éppen szükség van rá, de az se lenne ördögtől való, ha úgy működne, - mint a porszívók esetén, - hogy a kocsi "magába húzza" a kábelt.
Az is megérne egy misét, hogy miért a villanyautósnak kell a kábelt magával cipelnie, és miért nem a töltő része? -
<Adamsky>
nagyúr
"Ami nem saját, hamar megsérül." - és?
Ez legyen a töltőoszlop üzemeltetőjén a gondja. Simple
Egyébként kezdem magam szerencsésnek érezni, hogy mikor tankolni megyek, akkor nem kell magammal vinni a csövet és a töltőpisztolyt a benzinkútra.#46 .Szaki.
Lehet a Rakéta porszívónál így volt, nem tudom / emlékszem rá, de Electrolux és Rowenta porszívókkal szerzett eddigi tapasztalataim alapján ezt meg kell cáfoljam.#47 Bog
"... más átmérőjű és végződésű kábelt jelent.. "
Épp az átmérő miatt kellene előbb / utóbb leszokni arról, hogy milyen autós cipel magával egyet, nem? Mikor a telefonokhoz ma már töltőt - és talán kábelt - sem adnak a szebb, és zöldebb jövő reményében, akkor minden villanyautós cipel magával egy durung vastag kábelt, aminek az elhelyezésére 10-ből 9 autónál nem is gondoltak.
A végződés miatt pedig elég lenne ilyen-olyan átalakítókat rendszeresíteni, ne adj' Isten, hozni 1db (!) szabványt. Ha, már ez a jövő ... -
<Adamsky>
nagyúr
" ... vagy csak maradi vagy?"
Nem hiszem. Van olyan - szerintem - jövőbe mutató forma, ami tetszik. Pl. a Lamborghini Sián Roadster szvsz. eléggé odab@**.
De, hogy ha már villanyautó. Design fronton szerintem nagyszerű példa az erőlködésre (majd a gatyába reccsintésre) az ID 3. Ugyanarra az alapra a Seat-nak sokkal jobb forma sikeredett (más kérdés, hogy a házon belüli belsőégésű társa a Formentor még jobban sikeredett). De nagyon szuper lett a kis Fiat is (azért az olaszok ritkán lőnek mellé...)
További "kapufa gyanús" design-ok: BMW iX, (fiatalság ide, fiatalság oda, akinek ez tetszik, az nem látott még szép BMW-t), Mercede EQA. A Mercedes EQS határeset. Nem mondom, hogy csúnya, de láttam már ennél szebb szedánt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen