Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amdboy

    senior tag

    Sziasztok. Kis segítséget szeretnék kérni. Tavaly egy apple facebookos csoportban a kislányomnak vásároltam egy Airpods 3 fülhallgatót. Az egyik fülese meghibásodott és elvittem egy szervízbe mert a sorozatszáma alapján még garanciális és azt mondták, hogy nem eredeti így nem javítják. Lehet, hogy vásárláskor figyelmetlen voltam az benne van, de youtube videokat nézve és sokat olvasva utána én azt mondom, hogy az üzletben hibáztak és eredeti. Hogyan tudnám kideríteni? Ha más nem nyilván elmegyek majd hétfőn másik hivatalos Apple boltba, de magam megnyugtazására addig szeretném tisztázni.
    Miért gondolom, hogy hibáztak a boltban?
    1: vezeték nélküli töltés működik.
    2: serial száma a googleban nem található meg, viszont apple hivatalos oldalán igen.
    3: youtube videok alapján 1:1 eredeti
    4: Tudomásom szerint ios 17 már figyelmeztet, ha nem eredeti fülest használsz. ( nálunk nem jelez)
    5: zajcsökkentés is működik.
    Ha netán mégis hamis lenne akkor hogyan tudnám mégis kiszürni a hamisítványt? Köszi a válaszokat.

Új hozzászólás Aktív témák