Új hozzászólás Aktív témák

  • hpeti3

    tag

    válasz B-L-A-C-K #10953 üzenetére

    Nekem először annyival elintézte a szervíz, hogy szoftverfrissítéssel visszaküldték a telefont. A baja az volt, hogy kb heti 2-3x lefagyott, aztán kikapcsolt, és csak úgy engedte visszakapcsolni magát, ha töltőre dugom, pedig le se volt merülve. Ezt kb márciusban kezdte, azóta egyre gyakoribb lett. Mondtam egyből a vodában, hogy ahogy előzőleg is elmondtam nekik, március óta különböző ios verziókkal csinálta ezt, és próbáltam gyári adatok visszaállítását is már, de nem segített. Szóval visszaküldtem azonnal a szervízbe, és másodjára már cserélték. :D
    Ja és a nagyon kedves vodás csaj a 2. visszaküldésnél ráírta a visszaküldött telóm állapotára, hogy karcos kijelző, kopott, karcos hátlap, sarkok és oldal. Ezt már csak a kocsiban vette észre az átvételilapon. A telefonom karcmentes volt :D

Új hozzászólás Aktív témák