Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WARZ

    tag

    válasz Misi1979 #3277 üzenetére

    Köszönöm a segítséget!
    Felhívtam a szervízt /német, mert jelen pillanatban itt élek/ ők mondták, hogy fotózzam le és küldjem el a képeket nekik! Elküldtem majd másnap hívtak, hogy küldenek egy dobozt abba tegyem be és küldjem el nekik és mind ez ingyenes. Még azt is mondta a hölgy, hogy lehet hogy javítani fogják de az is lehet hogy újat kapok!
    Pénteken délután itt volt a szállító a dobozzal, de ezt a dobozt nem ő viszi vissza, hanem nekem kell feladnom de az is ingyenes /Hermes/! Hétfőn feladtam és rá egy héttel később ma meg vissza is érkezett a csomagom nagy meglepetésemre egy vadi új órával :) Eddig nem volt bajom apple termékkel, egyedül most. A szervíz hozzáállása elég pozitív csak ajánlani tudom az apple-t! :) :R

Új hozzászólás Aktív témák