Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Teddy

    őstag

    Volt jópár garanciális ügyintézésem, nem feltétlen notebokkal, de pl. fényképezőgéppel nagyon sok.

    Ami az alapvető probléma, hogy a törvényi szabályozás a nullával egyenlő! Semmi konkrét határidő nincs javításra, semmi konkrét egyszerű jogi út, ha épp a cég nem javítana, vagy rosszul javítana. Amíg a törvény és a betartatása a nullával egyenlő, addig minden szerviz sz@rni fog az emberek fejére.

    Tisztelet a kivételnek. Acer szerviz pl. 5* számomra. Elromlott a noti, kihívtam egy DHL futárt, hétfőn felvette, rá kövi héten hozta. Nagyon jól csinálják, nincsenek kis sufni lokális szervizek, akik aztán rendelgetnek alkatrészt, meg miegyebek. Csehországba vitték ki a gépem. Gondolom egy központi szervize, ahova visznek több országból. Alkatrész mindig van, szállítás 2-2 nap maximum, 2-3 nap javítási idő. Hibátlan.

Új hozzászólás Aktív témák