Új hozzászólás Aktív témák

  • Ringman

    nagyúr

    mint ahogy fentebb már írták, üzleti noti, hp, lenovo (thinkpad, a lenovo másik, konzumer szervizéről nincs tapasztalat) dell.

    lehetőleg onsite next businessday = helyszíni garancia következő munkanap kiszállással, vagy garanciabővítési lehetőség erre az opcióra.

    a hp, dell üzleti szériáihoz és a thinkpad-ekhez nagyon jó szerelési útmutatók vannak fent a a gyártói honlapokon.

    hasznos lehet az anyacéggel levelezni, hátha konstuktívabban állnak a problémamegoldáshoz, mint itthon.

    + minden jogorvoslati lehetőséget kimeríteni, akár ügyvédet bevonva. azért is, mert ha mindenki így tenne, a gyártók/kereskedők is másképp állnának a szervizeléshez.

    link fogyasztóvédelemmel kapcsolatban:
    link1
    link2

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák