Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz chuck #4 üzenetére

    Csatlakozom... Nincsen lehetetlen csak tehetetlen ahogy a mondás tartja.
    Sajnos van egy olyan baromság amit a kutyaevők találtak ki, hogy van egy értékesítési kvótához rendelt javítási összeg. Magyarán, van egy szerződött szerviz a távolkeleti gyártóval (pl.: Asus, Msi...) és arányosan annyit kap javításra pénzt és alkatrészt amennyi notebook-ot (nem darabszámra megy, hanem értékre) a forgalmazók összességében eladnak.
    Egyszerűsítve 10 notebook után kap a szerviz 10 baksist javításara és 10 baksis árában beváltható alkatrész kupont a központi raktárból. Ha van egy rossz széria a notik között (ez általában olcsó gép szokott lenni ami után kevés kvóta jár, de sokat eladtak és mindegyik xar) akkor van a cumi, mert a szerviznek a javításra előirányzott 10 baksisból kell a rossz alkatrészek árát bepótolnia. Ilyenkor megy a szervizesek bérének a rovására az egész. Ezért a noti márkaszervizekben dolgozó szervizesek, valójában rabszolgák, alacsony bérezéssel, nem megfelelő szakképesítéssel illetve hiányos szaktudással. Sajnos előfordul ilyesmi; sőt az NSE Hungária idejében a mi szervizünk nagyon sok garanciális ASUS notit javított külsős fizetősként, mert inkább fizetett az ügyfél minthogy az NSE-hez vigye a gépét. Vicc az egész....

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Új hozzászólás Aktív témák