Új hozzászólás Aktív témák
-
Az a jó, hogy nem tudod bizonyítani, hogy a szervíz nem javította meg, vagy nálad halt be újra :S
A hozzáállásuk meg epic. Írj a globál Asus ügyfélszolgálatnak, hátha rákoppintanak a magyar képviselet orrára...Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
-
válasz Misi1979 #179 üzenetére
Ez azért is durva, mert ez valószínű a magyar szervízvezető tahósága volt, nem pedig a Toshiba utasítása... Lehet jobban besz*rt volna, ha közlöd, hogy a hangfelvételt továbbítod az anyacégnek
@(#187) Kakaduku: Nem jártál annyira rosszul, az Asus még mindig jobb cucc, mint egy Acer... Az Acer márkaképviselet is tud bunkózni.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
Sajnos itt a topicban túl sokan számolnak be ugyanarról a furcsaságról, ez nem lehet véletlen. Ez természetesen nem minősíti a márkát, hanem a magyar márkaszervízt.
Amúgy ne csodálkozz, hogy a régi cuccok tartósabbak; akárhogyan hűtöd, a BGA technológia a mai chipek hőtermelését nem bírja sokáig.
Mutogatni való hater díszpinty
-
Nem szerencsétlen szituáció. Vagy 10 ember számolt itt a topicban be arról, hogy gariztatta a cuccot, és nem csináltak vele semmit. Ez nem szerencsétlen szituáció, hanem átbaszás.
Azzal, hogy elromlik, senkinek nem lenne baja, mert ugye minden el tud romlani, Elküldi gariba, visszakapja működően -> nem fog hisztizni.Mutogatni való hater díszpinty