Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
Családdal (nagyszülő, kisgyerek) biztos más lenne, ez tény.
Amiket írtam, ezeket nem veszem rekordszámba, ezek csak laza autókázások. Mi szlovének fele megyünk mindig, mert arra nincsenek fizetőkapuk, megveszem a matricát itt Győrben, aztán legközelebb meg a szlovén határnál, aztán kész, lehet menni megállás nélkül a tengerig (Koper). Onnan meg csak egy köpés (kb 20 km) akár Olaszország, akár Horvátország. Tehát a magyar határtól számítva 2,5-3 órán belül a tengernél vagy, értelme nem lenne szerintem megállni. Eleve amikor volt még Győr-Budapest buszjárat, az is kerek 2 órás menetidővel ment, de a Budapest-Makó vonalat is megjártam sokszor busszal még 2000 környékén, és az is 4 órás út volt.
A 4251 km-es útnak csak az eleje volt húzósabb, mert az egy Győr-Thesszaloniki volt egyhuzamban, ami majdnem 1200 km (csak tankolni álltunk meg, pár perc kaja, aztán nyomás tovább, hogy még világossal odaérjünk). -
Baltazár123
senior tag
Az a gond, hogy mindenki valamiféle hőstettnek fogja fel, hogy egy menetben levezet nagy távolságot. Mondjuk a 70l-es passatokkal nem kunszt letolni 1000km-t vagy akár sokkal többet autópályán tankolás nélkül egyhuzamban. A kocsi bírja. A vezető meg csak hiszi, hogy bírja. A vezetés stressz és ez még akkor is így van, ha bemeséljük magunknak, hogy minket úgy egyébként pihentet a vezetés. Egészségügyi okokból és baleset megelőzési okokból is érdemes pihenni legalább pár perce 1,5-2 óra vezetés után.
Az nem hőstett, hogy mondjuk valaki letol egy ültében egy Budapest-Frankfurt távot, hanem nagyfokú ostobaság és felelőtlenség is egyben. Ahogy az sem hőstett, hogy valaki 8 órát tud a székében ülni munka közben, hanem valami egészen más dolog az, amit később az eü-vel kell megbeszélnie. -
axioma
veterán
válasz Baltazár123 #82 üzenetére
Ha jelenrol beszelunk, haztartasi kiseromure szaldos elszamolas miatt nincs tarolas de van ejjel is aram (pontosabban a halozat tarolja ha ugy nezed, bar a valosagban inkabb csokkented a nagy tavolsagu szallitast, mert amit te nem, azt a szomszedaid hasznaljak el); 18 ora az valoszinuleg csak normal konnektor volt (tesztelesre nyilvan nem vesz 3f fali toltot, a tulajnak/tartos hasznalonak az azert opcio). A bekerulesi ar az a napelemrendszer megvasarlasa.
Nyilvan valtozhat, onnantol elkezdik az emberek gyujteni a kiszanalt hibrid (esetleg elektromos) autok akkujat.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Baltazár123 #97 üzenetére
Peldaul nalunk a ket auto ingazasa plusz a haztartas villanyszamlaban 45e korul plusz/minusz. Ezen felul fizetjuk a gazt (na ja, 2005-ben nem volt me'g elerheto aron passziv haz, sot 3 retegu ablak sem, aki most epit az nyilvan gazt se vezet az epulethez ha egy kis esze van).
A rezsibe szamold bele a benzint is, ha azzal jarsz, nalunk csak abbol heti 370km osszejon. Az 5 literes benzinfogyasztassal szamolva is kapasbol havi 30e Ft lenne.
Btw a 17kW-os (nagyon nem kicsi, 10-rol indultunk de ujraszamoltuk meg egyeb muszaki feltetelek miatt itt lett az optimum) napelemrendszert is 5M alatti aron vallaltak, elmu/szekrenycsere stb-kkel lesz picivel felette, es jelen allas szerint me'g felaron eladni is fogunk az arambol, bar ez fugg a tajolasi vesztesegtol.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
1. Nyilvan valamikor lehet, de ugy altalaban nem igaz hogy lehetne, pl. a 120x150 ablakainkat meg se csinalnak uj keret/vasalattal sem 3 retegure, a suly miatt keptelenseg es hulyeseg is lenne
2. Az uvegfelulet annyival jobb szigeteltsege nem segit ha az ablakkeret meg nem a hozza'' tartozo jol zarodo, jo hoszigetelo es nagy benyulasu (marmint az ablak a keretbe) kiepitesu, a mostani nyilvan nem ilyen (1.4-es)
+1 ami megy tonkre, mert lathatolag ezt a sulyt se birjak, amint ki sikerult fizetni a napelemes kolcsonoket csereljuk full kiszerelessel 3 reteg kozepen felnyilo/buko ablakokra, rendesen eps-belelt ablakkeretbe, szoval ha mar hozzanyulunk akkor ugy hogy ertelme is legyen (fal 30nf+12EPS)[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
válasz Baltazár123 #102 üzenetére
Így van, hiába kényelmes egy kocsi, akkor is kb. ugyanabban a pozícióban ülsz vezetés közben. Talán a masszírozós ülés egy picit jobb, de ott még mindig nem mozogsz.
Rendkívül monoton is tud lenni a vezetés autópályán, ha meg közúton mész, akkor folyamatosan figyelni kell, az meg fárasztó.
Ezt a sietést sem értem, eleve ha az ember nyaralni megy pl., nem az lenne a cél, hogy pihenjünk, jól érezzük magunkat? Aztán hogy kezdődik? Nyomjunk le x km-t megállás nélkül, rohanjunk..
Sportot űznek az egészből, aztán jönnek a tragédiák, a gyorshajtások, a stressz.
Amit még észreveszek, szinte mindenkinél, hogy nem kezdenek el időben készülni, megfelelő időt rászámolni a váratlan eseményekre, és ebből lesz egy késés.. Na, akkor jön elő, hogy gyors megállás, aztán nyomjuk gyorsan a nagy távot. Butaság, előrelátás hiánya, felelőtlenség. (mert ugye emberünk nem csak a saját életét, de az utazó többi emberke életét is kockáztatja, a forgalomban résztvevőkről nem is beszélve)[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
Hasonló korú ablakaink vannak, azokban simán lehet üveget cserélni, bírja a vasalat meg az ablakkeret hőszigetelésével sincs gond, szóval nem csak úgy ex has nyilatkoztam
Nyilván van az a méret, ami már problémás, de nem biztos, hogy mindenhol akkorák vannak.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
axioma
veterán
Ez mar nagyon off, volt jo irany ablakuveg-ugyileg, a Construman is voltak sok eve szoval magyar forgalmazos kontaktom is volt, de valahogy nem lett belole tomegtermek: http://www.eagfacades.com/Technologies/heat.html
Pedig kisebb suly, jobb hoszigeteles, kisebb vastagsag. Aztan megis eltuntek a sullyesztoben. En vevo lennek ra a mai napig... -
Csapoati
nagyúr
Ültem ilyenben a minap a Frankfurt IAA-n, hát le vagyok nyűgözve a beltérrel. Mondjuk a kiállítási darabnak nem volt klasszikus értelemben vett visszapillantója, hanem csak egy kamera volt a "tükröházba" beszerelve, aminek a képe az első ajtó műszerfal felőli végén volt. Elég futurisztikusnak hatott.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
,
addikt
válasz Baltazár123 #102 üzenetére
Nincs ebben semmi hőstett, direkt írtam, hogy nem veszem ezeket rekordszámba, nincs ebben semmi rendkívüli szerintem. Nem tudom miféle stresszt jelent egyesek számára a vezetés, én valahogy ezt még nem tapasztaltam meg, pedig bejártam már szinte egész Európát. Ha valaki számára a vezetés stresszes, akkor inkább ne vezessen, mert az olyan idióták művelik azt, hogy orrba-szájba dudálgatnak, a fékre ugrálnak, üvöltöznek, stb., stb. Ha 1,5 óránként meg kéne állnom csak azért, mert egyesek szerint így a helyes, na az már tényleg stresszessé tenne. Túl vagyok a 4. X-en, és balesetet még soha nem okoztam, még csak egy kis koccanást se. Ha éhes voltam, tankolni kellett, wc-re menni, telefonálni, matricát venni, stb., stb., akkor úgyis megáll az ember, de csak amiatt megállni, mert már 1,5 órát levezetett valaki egyhuzamban (ami egy vicc időtartam), szerintem ez nem életszerű. Eleve ha lenyomsz 10-15 órát, más a fáradtsági szinted az út elején, és más a végén. Ha a vége felé megáll az ember ilyen időközönként, teljesen érthető, na de aki már az út elején is 1,5 óránként megállogat, ő az út végén már 5 percenként fog körülbelül, annak meg semmi értelme, akkor maradjon inkább otthon, ha ennyire életképtelen.
-
vicze
félisten
"Ha valaki számára a vezetés stresszes"
Szerintem az a normális ha valaki számára az, legalább X ideig amíg nincs gyakorlata stresszes a vezetés, mert akár emberéletekkel játszol és ez ott lebeg a fejedben.
Személy szerint utálok vezetni, mert csak A-ból B-be eljutás számomra és semmi élvezet nincs benne. Ettől függetlenül ha kell 5-6órát gond nélkül levezetem. Stresszt max. a skót felföld egysávosain szerpentinen ködben(ez mind együtt) érzékelem, de remélem ezt elfogadjátok hogy normális.Egy csöppet túl lett már fújva ez az eszmefuttatás.
Nem vagyunk egyformák, se fizikailag, se koncentrációban, aki bírja vagy élvezi vezessen nyugodtan 5-6órát nyilván van elég tapasztalata, hogy megítélje a saját képességeit, és hogy biztonságos-e.
Akinek pedig szüksége van a gyakori pihenőre nyugodtan álljon meg, és pihenjen és esetlegesen ne veszélyeztesse magát és másokat az úton dekoncentráltsággal vagy fáradsággal.Amúgy pl. sokaknak nem tanítják meg mennyire fontos helyesen beállítani az ülést és a kormányt, hogy hosszú úton is kényelmes legyen. Pl. mivel többen használjuk a kocsit, így nem minding állítgatom vissza ezeket mert munkába járás 20percéhez nem kényelmetlen, de 30perc után elég gyorsan észreveszem, hogy ez így nem lesz jó, mert elkezd nagyon kényelmetlen lenni. Pár minimális állítgatás és 6óra se gond.
-
vicze
félisten
válasz Csapoati #111 üzenetére
Minden nemű kijelzővel minding a erős napfényben való láthatóság a kérdéses. Mikor az alacsonyan álló nap rásüt.
Szerintem a kijelző láthatósága és tisztasága (már ha tiszta a tükröd ) sose lesz olyan jó mint a sima tükör, és akkor a meghibásodási problematikát fel se vetettem.Szóval futurisztikus meg minden, de hogy jó-e?
-
,
addikt
Erre annyit lehet csak mondani, hogy aki nem bírja, ő ne vezessen (sokat). Mindenki saját magán érzi, hogy mennyire fáradt, mennyire tud koncentrálni, stb. Nem egyformák az emberek.
Én szeretek vezetni, örömmel elindulnék bármikor bárhova Európán belül, akár most ebben a percben is. A legkisebb mértékben sem éreznék tehernek mondjuk egy Győr-Párizs, Győr-Thesszaloniki, stb., utat levezetni, sőt, imádnám minden egyes percét az elsőtől kezdve az utolsóig. Kb mint egy jó könyv, egy jó film, egy jó játék amibe ha belekezdesz, és nem tudod abbahagyni, mert annyira jó. Kikapcsolódásnak mondjuk én sem mondanám (egyiket sem), hisz folyamatos odafigyelést igényel, de ez szerintem elvárható az élet minden területén, legyen szó bármiről is. -
_Atesz
addikt
Lehet, hogy örömmel vezetsz, de attól még elfáradsz a figyelésben, koncentrációban. Egészségileg pedig nem tesz jót a folyamatos egy helyben ülés. Ez itt a lényeg. Ha megállnál 2-2,5 óránként egy 15 percre (kis torna, séta, 1-2 korty ital, wc, stb..), semmivel sem lenne kevésbé élvezetes az utazásod, ebben biztos vagyok, sőt, még jobban élveznéd.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz atos19881101 #117 üzenetére
Emiatt kell a flexi rendszert venni, aminel nem az inverterben benne van az optimalizalo ami ezzel amugy is a minimumra megy, hanem a modern, kulso optimalizalos, ahol az inverter igy sokkal kevesbe kritikus (es draga) eleme a rendszernek, az optikra meg adnak 25 ev garit. Persze tul pici rendszer ezzel nem epitheto, de nem is az 5/10 evvel ezelotti telepitesek muszaki szinvonalabol kell ma kiindulni.
[ Szerkesztve ]
-
nkmedve
őstag
Szerintem onnan indult ez az egész diskurzus, hogy az EV-ket autópályázás közben elég gyarkan és elég sokat kell tölteni. Még ha azt is vesszük alapul, hogy mindenki megáll 2 óránként 10-15 percre, az nem lesz elég az akku szinten tartására, tehát valószínűleg ezeket a megállókat sokkal hosszabbra kell tervezni ami már legtöbb embernek messze nem ideális.
Legális határ közeli autópályás sebességgel haladva még a legjobb EV-k sem igazán hoznak 300km-nél hosszabb hatótávot (a legnagyobb akkus Model S-el esetleg 400 kihozható, de reálisan az is inkább 350, mivel nem akarod teljesen 100%-ról 0-ra meríteni). Tehát jóformán minden 2 órában kell legalább 80%-ot tölts az akkuba, hogy elérj a következő pontig. A Model S esetén ahogy olvastam, a 150KW-os superchargerrel kb. 40 perc kell 0-80% töltéshez (20-100-hoz viszont jóval több).
Elég nagy különbség van aközött, hogy 10 percre megálsz WS/torna/kávé/cigi/stb. szünetre, vagy pedig leragadsz mindenhol fél-egy órára azért mert várod, hogy teljen az akku.
Szóval attól függetlenül hogy ki milyen gyakran szeret megállni, szerintem egyelőre még ideális esetben is (ugye Tesla S-ről beszéltem fennebb, és 150KW-os töltöállomásokról) elég körülményes a hosszabb autópályázás egy EV-vel, kell ez még fejlődjön hogy ilyen utakra is alkalmas legyen. -
Reggie0
félisten
Szerintem a foutas tokoles a legkevesbe faraszto, nem csoda, hogy a kamionosok egesz nap tudjak csinalni. 130-al palya, vagy 90-nel fout, tok ugyan az, nem nehezebb, mint egesz nap jatszni a szamitogepen, kb. koncentracioban is ugyan annyi. Egyiknel sem kell figyelni, csak nezni az elottem menot es kovetni. Mentem mar mind a kettovel egyhuzamban 1600km-et, es a nap vegi faradtsagot leszamitva meg se kottyan.
Viszont tettem meg ezt az utat 180-200 korul is 240 feletti csucsokkal, hat az sokszor farasztobb.[ Szerkesztve ]
-
-
_Atesz
addikt
Egy Magyar-Horvát útról szólt alapban a diskurzus, azt lehet teljesíteni egy megállással, max 2. Szóval az a plusz 15-30 perc, nem olyan sok..
Persze aki sokat utazik nagy távra (mondjuk ingázik Ny-Német-Magyar közt), annak már nem olyan ideális.
Üzletembereknek (akik szintén sokat utaznak) megint nem ideális.
Ezeknél a plusz megállásoknál egyelőre sokkal nagyobb gondot jelent a töltőhálózat hiánya. Másik probléma lehet, hogy a téli mínuszokban csökken a cellák kapacitása, olyankor még annyit sem mész a kocsival..
Szóval én sem dobnék rá 30M-t a kocsira, egyelőre villanyautót én is inkább városi használatra terveznék, arra viszont kiváló lenne. -
nkmedve
őstag
"Szóval én sem dobnék rá 30M-t a kocsira, egyelőre villanyautót én is inkább városi használatra terveznék, arra viszont kiváló lenne. "
Szerintem nagyjából egyetértünk a dolgokban, főleg a fenti idézetben. Én mivel városban nagyon keveset autózom így nekem nem mérvadó, de tény hogy arra már most teljesen jók ezek az autók. -
osztraksajt
őstag
Felesleges gúnyolódnod és személyeskedned, teljesen érthetően leírtam, külön bekezdésbe téve jelezve hogy a kettő nem összetartozik. De egyébként most jut eszembe, arra is volt példa hogy a nejem jött velem ilyen furgonos túrára, legalább volt idő nagyot beszélgetni amire sokszor a hétköznapokban már egyszerűen nem jön ki a lépés.
Bármily hihetetlen szoktam/tunk üzleti ügyben IS és nyaralási céllal IS Olaszországba járni. De ha nekem nem hiszed el nyugodtan kérdezz rá Bacsisra, (remélem az ő szava már elég neked) volt már többször is jövet-menetben beszaladtam/tunk hozzá.
-
ncc1701
veterán
Plusz, sokan nem tudják, de ha egy félvezetőt 20 fokkal jobban lehűtünk, akkor duplázódik az élettartama. Azaz rá kell akasztani egy pc ventit az inverterre.
Másik, h nem akkorát kell használni, amit ajánlanak, hanem rá kell dobni egy 50% plusz túlméretezést. Az jobban fogja bírni a kissebb terhelést. -
axioma
veterán
Tulmeretezes ugy ertve hogy a tervezetthez kepest nemigen megy, a konkret inverter tipust be kell jelenteni, es csak az lehet rajta amikor hozzak az oda/vissza vevot, raadasul ez osszefugg azzal is hogy mennyi vetelezesi teljesitmeny (igazabol amperszam) kell legyen nalad, amit nagyon nem olcson mernek (mar 10kW rendszerhez - sot mar 5 felett szerintem -kell 3 fazis, onnantol meg csak 16/25/32 lepcsok vannak, amperenkent es fazisonkent kb. 4500 plusz koltseg...). Mas kerdes, hogy a napelemek nevleges teljesitmenyet siman osszeadjak, ha a telepites iranya miatt sose lehet csucsterheles akkor is. Szoval a valos csucsot kb. sose kapja az inverter... vagy specko esetben az ev par napjan egy rovidebb ideig, ha egyaltalan nincs pont akkor felho.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igazad van. Mikor Norvégiában dolgoztam Eidsvollban (kb.2200km.), 3 óránként megálltam....
Egyszerűen majd meg bolondultam, hogy folyamat vezetek. Már előbb megálltam volna legszívesebben, de ez lett megtervezve, hogy 3 óránként kicsi pihi.Mondjuk egyszer volt olyan, hogy Lengyelországba indultam reggel 6-kor és másnap reggel 5-re értem haza, 2000km oda-vissza és 4-szer álltam meg. 2-szer pakolni, 2-szer tankolni. Azt a kínlódást...Soha többet nem csinálnám meg.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
batai15
félisten
200km autópályán egyhuzamban sok ? What ? Vezettel már egy értelmeset ?
Tudod mi a sok ? Horvát vagy Montenegró az én peldamon 1000km durván meg 14 órás utazás . Na az a sok ! -
sfdrakex
nagyúr
Ember függő. Sok embernek a vezetés egy kényszerű dolog, azért vezetnek mert muszáj, stresszesen teszik ezt, számukra fárasztóbb is. Nekem pl szórakozás, imádok vezetni, persze elfáradok én is közben, de számomra nem stresszes, nem azért vezetek mert muszáj, hanem mert szeretek vezetni.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Uzi74
senior tag
Németeknél már most úgy van, ha 11KW-nál nagyobb töltőt akarsz otthonra telepíteni, csak akkor adnak engedélyt ha az támogatja a load balancing-ot - van rá egy VDE szabvány. Az meg hogy ki mikor töltsön lehet dinamikus árazással befolyásolni, ha az célod reggelre legyen tele a kocsi, neked mindegy azonnal vagy éjféltől kapod az áramot - ha meg sürgős fizetsz többet. Már most van olyan töltő (és áramszolgáltató), ami az áramtőzsdére van bekötve.
-
veterán
Kinek mi a sok. Én már utálok vezetni.
Fiatalabb koromban, 20 évvel ezelőtt kb., kimentem a világból autóval, vagy motorral, de most már nem. Annyit megyek, amennyit muszáj. Nekem nem élvezet a vezetés, hanem már csak egy szükséges rossz.
Ne hidd, hogy nem tudom, mi az, egyhuzamban vezetni 16 órát pl., mert csináltam ilyet is.
Esetleg kényszerből tenném meg újra, de egyébként nem.
(Biztosan van még olyan, aki úgy van vele, mint én.)HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Márton
nagyúr
És egy kinnthagyott tábla sebességkorlátozását már nem kell betartani? What? Változott a kresz?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
batai15
félisten
válasz HarleyCustom #137 üzenetére
Kolléga mégis hosszú komentek során próbált mindenkit meg győzni :)
-
pengwin
addikt
Én a XI. kerületen kerületen belül 2*7,5km-t bringáztam munkába és vissza.
Egyszer elmentem nagynénémhez, máris 48km volt a napi táv.
És ezek nagyon célirányosan tervezett útvonalak voltak.Szóval nem elrugaszkodott igény a városon belüli használathoz a 200km-es hatótáv. Bekapcsolod nyáron a klímát, kicsit beragadsz a dugóba, emellé esetleg nem csak 7 km-re laksz a munkahelyedtől, és máris kevés a 100km.
Üdv, pengwin
-
axioma
veterán
Latszik hogy nem vagy e-autos A "beragadsz a dugoba" az pont ugyanannyi (sot inkabb kevesebb a kis sebesseg miatt) fogyasztas, mintha vegigzuhannal rajta 50-nel.
En 17 km-re lakom a munkahelyemtol, es tegnap sokat kerultem (3 utas lepakolasa kerulokkel, napkozben bankba elmenni), igy lett a 55km-em. Igaz, klimat eletemben 2x kapcsoltam talan osszesen, a sima ventillator meg nem viszi a megteheto km-eket lentebb. Telen volt hogy futottem - az elso par percben, nem folyamatosan, es meg mindig belefer.
Ha alapvetoen 8 orat dolgozol egy helyen, nem pedig az a munkad hogy szaladgalj a varosban, akkor eleg lesz a 100km. Meg ugye lehet tolteni, ha kiderul hogy evente haromszor pont olyan napod lesz. A videki ut az persze mas. -
Kiskokó
veterán
Na mi történik itt?
Autós tesz ezen az oldalon ?
Meglepődtem, ha lesz időm végig olvasom.Mellékesen hagyom itt
Aki szerint az "Audi egy túlárazott Sokda" az még nem ült Audiban, vagy nem képes felfogni azokat a különbségeket amik vannak| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
axioma
veterán
válasz sfdrakex #142 üzenetére
Kinek mi a kenyelem, mi a megszokott. Hacsak nem garazsbol garazsba mesz vele, tehat kell az utcai homerseklethez oltozkodes, akkor nekem egyszerubb abban vezetni. Klima plane megszokas kerdese, az elso autom kispolszki volt, aztan valahogy nem kezdtem el hasznalni, sot nemregiben randa ketoldali tudogyuszim lett egy megfazasbol a ceges, pedig nem is utolagos takolmanybol klimazas miatt. Szoval mar csak ezert is kerulom. Na meg ritkan kozlekedek a nap kozepen, akkor a legkondis irodaban ucsorgok... reggel-este meg mar enyhebb.
Aki garazsbol garazsba megy, ott persze megertem, hogy kozte is tartani akarja a homersekletet. -
sfdrakex
nagyúr
Utcán parkol az autóm, de utálok kabátban vezetni, sőt nem is nagyon használok kabátot, csak póló és kapucnis pulcsi amit télen hordok, vezetni pólóban szeretek, így fűtés nélkül nem lenne komfortos , sőt jól jön az ülésfűtés is. Nekem is volt kispolszkim, ettől még szoktam menni 80 nál gyorsabban, és a klímát is szeretem, meg az autóm többi extráját, mai abban nem volt. Okostelefont is csak telefonálásra használsz, tárcsázós appal, mert az első telefonod, még tárcsás vezetékes volt? Klíma tud bajt okozni, jól kell beállítani a légbefúvókat, és a hőmérsékletet akkor nincs baj, ha magadra nyomatod okozhat sok gondot.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
axioma
veterán
válasz sfdrakex #145 üzenetére
A pasik valoban szeretnek felvagni azzal hogy egy szal pulcsiban rohangalnak telviz idejen (meg persze sapka nelkul, aztan jon a meglepi hogy tobb a kopasz pasi mint no oregkorban), de en fazos nobol vagyok, szoval igenis feloltozom, es vezetek kabatban, annyi hogy telre van egy szo"ro:s kormanyvedom hogy az se legyen hideg
Mobilt meg nyilvan mindenre hasznalom, inkabb arra akartam utalni, hogy gyerekkoromban nem volt fel fokos hiszterezisre allitott homerseklet se otthon se a kocsiban, es az az igenyem nem nott ki. A netezes utkozben az viszont siman felmerult mint igeny.[ Szerkesztve ]
-
voyager4.4
senior tag
Az Isten mentsen meg az ilyen teljesítményű autók tömeges elterjedésétől.
Lelki szemeim előtt látom, ahogy a 18 éves, elkényeztetett politikusivadék beleb@ssza bármibe ezt a monstrumot.
no fate but what we make
-
Kiskokó
veterán
válasz voyager4.4 #148 üzenetére
Majd jön az önvezetés azt csá (mármint mikor már kormány se lesz a kocsiban)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Uzi74
senior tag
A kabátban vezetésnek biztonsági vetülete is van, a biztonsági öv-légzsák nem arra van időz-ítve hogy vastag kabátban vagy. Én fázós vagyok, de mindig leveszem indulás előtt, hamar bemelegszik az autó.
Itt mondjuk gyerekre van kihegyezve, de felnőttekkel is problémás.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fűnyíró topik
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen