Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Far Cry 3: értem, de akkor miért volt mégis AA nélkül is?
Splinter Cell: furcsálltam is, hogy a kolléga itt valami más motort említett, hiszen egy óriási UNREAL ENGINE logó fogad az elejénEzesetben nincs is több kérdésem, kb. 10 éves motor és nvidia játék
AC4: a te cikked alapján (pc vs next gen konzol -os) nem is igen lehetséges lekódolni minden effektet a DirectX korlátoltsága miatt[ Szerkesztve ]
-
de ott meg a Unity mindenkinél hamarabb észrevette, hogy a PC-s licencelés meg fog állni, és átálltak mobilra, ami előny nekik.
ami azért vicces, mert pont az ő piacuk szűkült a legkevesebbet - kisebb stúdiók, akiknek nyűg lenne a 3D-s motort maguknak írni, előszeretettel használják.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
huskydog17
addikt
Miért olyan nagy szám a Depth of Field? Mért jó az, ha zoomoláskor a kép jelentős részét totál elhomályosítja a motor? Mit értünk jó és rossz minőségű DoF-n? Minél jobban moss a képet, annál jobb?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Ezt értem. Na de mitől lesz egy DoF csúcsminőségű, vagy rossz, vagy szimplán jó? Említetted, hogy az új Tomb Raider-ben csúcsminőségű DoF van. Ezt mi alapján lehet megállapítani? Az mondjuk egyértelmű, hogy minél kevésbé gyilkolja a játék sebességét, annál jobb, na de gondolom nem ez az egyetlen szempont.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
ph A Crytek mostantól nem számozza a rendszert, de ettől nem változik semmi.