Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
Az még hagyján, de itt sokan teljesen leragadtak 2000-ben, mert már nem a dobozos eladások hozzák a pénzt.
Activision Blizzard earned $1.2 billion from microtransactions in just 3 months
4 éves dia
ActiBlizzard felvásárlása nem a kizárósdi miatt hozhat raklappal a konyhára, hanem a Gamepass bebetonozása miatt. Mint ahogy a PC piacról a Valve már dinamittal sem robbantható ki (MS is belátta és együttműködik.. épp amíg szükség lesz rá , mert), ha a MS a Gamepasst a videojátékosok, értsd konzol/PC egykutya, alap előfizetésévé képes változtatni, akkor a Sony feldughatja az összes exkluzívját egyszerre vagy sorban is.
Lesz a MS adó amiben minden is benne van, meg a Sony a 2-3 évente megjelenő exkluzívaival, de az is csak addig amíg azok kiemelkedően jók, egyéb esetben a morcos fanok maguk fogják felnégyelni a kedves gyártót.
Na most a vastag szalonnás mikrótranzakciók a Microsoft játékos adón felül értendőek, így akár a doboz díjat el is hagyhatják (azok a csodás 30 millás eladások), mert úgy még több emberhez jutnak el a live service költések platformjai. Itt a magához kötöttség az érték, kötelező GP havidíj, peer pressure kikényszerített csillámfásláma páncél a karakteren, és belevert idő, pénz, ismerősi kör ami miatt majd eszébe sem lesz otthagyni a platformot.
Ugyanitt a Sony címei milyen pszichológiai manipulációval tudták a népeket leláncolva tartani? Lemezcserével kijátszható singleplayer címek, amelyek pont jól adnak el hardvert, ha a lemezt csak a PlayStation eszi meg.
Csak utána mivel eteti az ember a gépet, ha MS kertjében MINDEN install gomb zöldül egy Paypass előfizetés után? És ha megspóroltuk a lemez árát, a pénzt miért ne vernénk Press F to Pay Respects to Sony feliratos skinekbe?"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"