Új hozzászólás Aktív témák

  • OC

    őstag

    Hmm...érdekes.

    Magyarán annyi a lényeg, hogy a webáruház "jogi nyilatkozat" vagy hasonló elnevezésű részében köteles feltüntetni a webáruház üzemeltetője azon adatokat, amelyeket a futárszolgálatnak (és egyben magának a futárnak/futároknak) ad ki a vevővel kapcsolatban. Ha ez megtörténik, akkor értelmezésem szerint vévdve van a cég. Viszont a hírben szereplő példában a webáruház üzemeltetője kinek másnak tudna panaszt tenni, mint a futárszolgálatnak? Itt inkább a futárcég kezelte felelőtlenül a panaszt és a vevő adatait, nem pedig az áruház (legalábbis nekem úgy tűnik).
    Persze az áruháznak sem kellett volna feltétlen kiadnia a vevő levelét, de konkrétumok hiányában a futárszolgálat sem tudhatja, hogy melyik alkalmazottjáról is van szó pontosan. :F

Új hozzászólás Aktív témák