Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
Az udvariatlanul viselkedő futárt nem lehet megtalálni másképp, csak úgy, ha a webáruház megadja a futárcégnek a kiszállított csomagon szereplő nevet/címet...
Technikailag ez az egész úgy zajlik, hogy a webáruház csomagjait az egyik nap átveszi a futárszolgálat egyik alkalmazottja a webshop raktárában, majd másnap a futárok körzetek szerint elviszik, ami a csomagokból nekik jut.
A futárszolgálat illetékesei is csak a csomag címzése alapján tudják kikeresni, ki kézbesítette az ominózus küldeményt. (Nyilván felelősségre vonták a tagot, lehet kirúgták, ezért az dühében zaklatta a címzettet. A nevet, címet, telefonszámot már akkor megkapta, amikor átvette a küldeményt kézbesítésre!)
Szerintem a címzettnek itt már nem a webshopot vagy a futárszolgálatot kellene okolnia, hanem a rendőrségnél kellene feljelentenie az illetőt zaklatásért!
Azt sem tudom elképzelni, hogyan tudná a webáruház a Vevőnek elküldeni a megrendelését, ha nem közli a futárszolgálattal a csomag címzettjének nevét, címét? (Telefonszám a kapcsolatfelvétel miatt fontos.)
Nevetséges, hogy egy ilyen egyedi panasz miatt az internetes áruházakat próbálják befeketíteni... Évek óta milliószor vásároltam már a neten, többezer futár jött már hozzám, SOHA nem tapasztaltam, hogy bármelyik udvariatlan lenne, sőt... Talán, mert én is udvarias vagyok velük?...
Viszont 3 éve kezelek webáruházakat, ahol elég sok "furcsa" Vevővel találkoztam már...
Némelyek olyan hangot ütnek meg, hogy az én zsebemben is kinyílik sokszor a bicska!Azokról is beszélhetnénk, akik gátlástalanul "megrendelgetnek", mi lelkiismeretesen és gyorsan postázzuk a csomagjukat, ők meg nem veszik át... Mert meggondolták magukat, mert elutaztak (ha elutazik, akkor minek rendel?), mert elfelejtette átvenni, mert elfogyott a pénze (ha nincs pénze, miért vásárol?)...
Nekünk viszont muszáj kifizetnünk az oda-vissza postázás költségét a postának (ez általában 600Ft)...Na, inkább ebben foglalhatna állást az ombudsman : mit tehetnek a kiszolgáltatott webáruházak a felelőtlen Vevőkkel szemben, akik anyagi kárt okoznak a boltnak?
Vagy : akik megrendelnek egy cuccot, amire amúgy nincs pénzük, de mivel "jogukban áll", így 8 napon belül visszaküldik (persze kipróbálva, kibontva, amit már nem lehet utána eladni!)...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Notebook hibák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Diablo IV
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...
- Asus K95VJ, 18,4" FHD, I7-3630QM 8x3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD+1TB HDD, 1GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus R751L, 17,3" FHD, I7-4510U, 8GB DDR3, 1TB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
- IdeaPad 1 15ALC7 15.6" FHD Ryzen 5 5500U 16GB 512GB NVMe SSD (PCIe 4.0) gar
- Asus N73S, 17,3" FHD, I7-2670QM 8x3,10 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD,500GB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus K75VJ, 17,3" HD+, I7-3630QM 8X3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen