Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sinesol #1 üzenetére

    Kapacitás lenne. Azért a mai hardverek közül egy Radeon Pro V340-re rá lehet nyomni négy-hat felhasználót, és akkor kb. 5-4 TFLOPS/user. Ez azért egészen extrém ahhoz a szinthez képest, ahogy mondjuk egy régebbi rendszer működik, hiszen ott egy gyorsítót kisajátított egy user, vagyis egységnyi helyre beépített rendszer negyed-hatodannyi játékost tudott kiszolgálni. Ma már tehát a kapacitás nem akkora gond, megvan a hardver, hogy ez jól kezelhető legyen. Ráadásul az SR-IOV ezt konfigurálhatóvá teszi, nem kell játékspecifikusan kiépíteni a hardvert, mert a teljes GPU virtualizált. Persze lehet, hogy a Google őskori VDI technológiát használ, amely nem kezelhetők eléggé általánosan ahhoz, hogy egy GPU több usert is kiszolgáljon egy játék során, de ez alapvetően a saját hülyeségük lenne. Gondolom ha így is van, akkor is a tényleges elérhetőségnél már modern megoldásokra váltanak. Számukra még az is hasznos lenne, ha egyedi lapkát rendelnének.
    Sokkal inkább probléma a késleltetés, mert az európai játékosoknak európai központ kellene, amit ki kell telepíteni. Minél messzebb vagy a központtól, annál rosszabb a késleltetésed.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák