Új hozzászólás Aktív témák

  • Eastman

    őstag

    "Frissítés

    A Telekom elismerte a hibát: tényleg
    felcseréltük a jogi nyilatkozat és a DM
    nyilatkozat mögé tartozó pdf-eket. Ezek
    cseréjét intézik a kollégák. Természetesen
    nem kötelező DM hozzájárulást adnia az
    ügyfeleknek, csak a dokumentumok rosszak.
    "

    1. Mi ez a magyarázat? Mi az a DM nyilatkozat? Így, mozaikszavakkal kell tájékoztatni az ügyfelet? Ettől Marika néni, meg Lajos bácsi is pontosan tudni fogja, hogy mi az a DM nyilatkozat?

    2. Személyesen adategyeztettem. Semmit nem kellett elfogadnom és aláírnom. A végén egy sms-t kaptam a +36308080080 -ról, miszerint:

    "Kedves Ügyfelünk! Domino SIM kàrtyàja adategyeztetése sikeres volt, Önnek tovàbbi teendöje nincs! Köszönjük együttmüködését! Üdvözlettel: Telekom"

    Ez a három sor nem tartalmaz sem évenkénti adategyeztetést, sem lehetséges reklámcélú felhasználást.

    [ Szerkesztve ]

    https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

Új hozzászólás Aktív témák