Új hozzászólás Aktív témák
-
Eastman
őstag
A Telekom elismerte a hibát: tényleg
felcseréltük a jogi nyilatkozat és a DM
nyilatkozat mögé tartozó pdf-eket. Ezek
cseréjét intézik a kollégák. Természetesen
nem kötelező DM hozzájárulást adnia az
ügyfeleknek, csak a dokumentumok rosszak."1. Mi ez a magyarázat? Mi az a DM nyilatkozat? Így, mozaikszavakkal kell tájékoztatni az ügyfelet? Ettől Marika néni, meg Lajos bácsi is pontosan tudni fogja, hogy mi az a DM nyilatkozat?
2. Személyesen adategyeztettem. Semmit nem kellett elfogadnom és aláírnom. A végén egy sms-t kaptam a +36308080080 -ról, miszerint:
"Kedves Ügyfelünk! Domino SIM kàrtyàja adategyeztetése sikeres volt, Önnek tovàbbi teendöje nincs! Köszönjük együttmüködését! Üdvözlettel: Telekom"
Ez a három sor nem tartalmaz sem évenkénti adategyeztetést, sem lehetséges reklámcélú felhasználást.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Aliexpress tapasztalatok
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen