Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madgie

    titán

    válasz Chrys_ #207 üzenetére

    Egyedül talán a régi Leaf-ek akkuja használódik szép lassan el, de ott se fűtés, se hűtés nincs mellé, ami eleve nem optimális. Egy régi i3, vagy Zoe messze jobb állapotban lehet ennél, még sokáig elégséges akkukondícióval (már ha az akkori, mai szemmel relatív kicsi hatótávval együtt tud élni az új tulaj).

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Chrys_ #207 üzenetére

    Viszont a belső égésű motorosnak nagyobbak a fenntartási költségei, egy elektromosnál ez inkább egyszeri.

    Mutogatni való hater díszpinty

  • Noukoum

    veterán

    válasz Chrys_ #207 üzenetére

    Az akkuk árához. Sokan keverik az akkumulátor előállítási költségét azzal amilyen áron beszerzik azokat a autógyártók. Hiány van, értelemszerűen olyan áron adják kis túlzással amennyiért szeretné mivel a legtöbb autógyártó veszi ezeket.. Az a szerencse hogy nem kell kicserélni az akkumulátort, ugyanis bontóig kíséri az autót. Aztán más útra kerül, de ez felhasználó szempontjából lényegtelen. A 7-10 éves használt elektromos autók piaca virágzik. Szóval mégegyszer, tévhit, nem kell akkumulátort cserélni az elektromos autókban. Műszaki hiba lehet maximum, ezen felül ha kell 30-40 évig is kiszolgálják az autót. Nyilván némi degradációval.
    Ez a költség mindig előjön habár egy jobb technológiáról van szó, ha feláras lenne kit lepne meg? Egy autónak fenntartási költségei is vannak. Ha éves szinten csak harmada az üzemanyagköltség és szerviz, akkor 1 millió kontra 333 ezerrel számolva, 20 millió forint kontra 7 millió forint. Durva. Ebbe talán beleférne egy akkumulátorcsere DE: Amikor tönkremegy az akkumulátor nem azt jelenti hogy az egész kuka. Ugyanis valami meghibásodik, a vezérlés, egy cella. Azaz az akkumulátor akkori új árának legalább 90%-ért bontva eltudod adni munkadíjjal együtt. Ez azért van mert elképesztően nagy a kereslet ezekre a nagy méretű akkumulátorokra. Szóval nem kell 15000 dollárt (amit nagyon szívesen tudnék honnan van mert nekem jóval alacsonyabb összegről vannak információim 100-as model s-eknél) kifizetned egy évvel a garancia lejártát követően.

    Hidd el, ez az egész akku para egy gerjesztett baromság minden szempontból.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák