Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vinyard#

    aktív tag

    válasz oriic #13 üzenetére

    Maradt még egy lehetőség: a reboot. :D

    Amúgy szerintem az erősen ellentmondásos nyilatkozatból az szűrhető le, a ME trilógia után fog játszódni, de nem közvetlen, hanem jóval később. Így végülis nem közvetlen folytatása lesz a korábbi 3 játék történetének, nem találkozunk az ismert szereplőkkel, nem látjuk a háború utózöngéit. Csak így teljesülhet az, hogy a korábbi döntéseink eredménye látszódjon valamennyire (mivel ugye ha ezt biztos pontként elfogadjuk, akkor ki van zárva a reboot, az alterverzum és az előzmény is).

    Szóval ha a csóka nem csak ködösít, hanem komoly valóságtartalom is van a sorok mögött, akkor szerintem rről van szó: A trilógia eseményei után fog jóval játszódni, így a döntéseink érvényesülhetnek, de igazság szerint nem a megismert eseménysor folytatása lesz, mert közben egy csomó minden történt a ME univerzumban.

  • Vinyard#

    aktív tag

    válasz oriic #26 üzenetére

    Ha nem reboot, alterverzum, vagy előzmény lesz, valamelyik befejezést canonizálniuk kell, az biztos. Itt nem lehet olyat csinálni, mint a Deus Ex 2 esetén.

  • Vinyard#

    aktív tag

    válasz Ryder62 #29 üzenetére

    Szerintem is arra fognak törekedni, hogy a 3 befejezés közötti különbségek elmosódjanak. Igazából csak a szintézis ami olyan, amit 200 e év múlva is nehezen lehetne elbagatellizálni annyira, hogy emiatt ne kelljen nagyon átírni a döntéstől függően a sztorit. A Controlt megoldhatják úgy, hogy Shepard miután újjáépítette a galaxist, elment univerzumot látni, a Destroy jövendölését meg elintézhetik azzal, hogy kemény küzdelmek árán bár, de már a probléma ismeretében (a Leviathan DLC miatt ugyebár már nem csak Shepard van tisztában az állítólagos alapkonfliktussal) sikerült elrendezni, hogy ne legyenek szükségszerűen szintetikus vs organikus háborúk, fajirtások.

    Egyébként számomra egy "what if2 játék lenne a legérdekesebb, de erre még annyi esélyt sem látok, mint egy reboot-ra sajnos.

  • Vinyard#

    aktív tag

    válasz Mister_X #32 üzenetére

    Na és? Olyan döntéseket nem fogunk úgysem kapni, amelyek a galaxis sorsát meghatározzák. Szerintem mégegyszer nem fognak belelépni ugyanabba a megúszhatatlan folyóba. A múlt meg annyira nem ismert minden részletében ahhoz, hogy ne lehessen játékot építeni rá, döntéseket és következményekkel. Még ha mondjuk az első kapcsolat háború végét nem is befolyásolhatod, közben azért történhettek olyan dolgok, amelyekről nem tudunk, különösebben nincs kihatásuk a későbbi játékok legfontosabb eseményeire, de mégis komoly morális, vagy hasonló döntés elé kényszerítené a játékost.

    Szerintem nem kell feltétlen nagy horderejű döntéshelyzeteket teremteni, hogy élvezzük a játékot. Egy-egy megkedvelt valaki sorsa felől hajlamosabbak vagyunk nehezebben dönteni, mint mondjuk 1000 tökismeretlen, sosem látott xy sorsa felől. Különben is, minél durvább egy-egy döntés, annál kevésbé lehet megvalósítani a következményeit, láthattuk ezt jól a trilógia során, folyamatosan. És egy újabb galaxismegmentős sztori bevallom számomra nagyon unalmas lenne.

    Szóval szerintem simán lehetne egy nagyon élvezetes, de kisebb "horderejű" játékot csinálni, egy előzmény képében.

Új hozzászólás Aktív témák