Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • steve brown

    csendes tag

    válasz DeFranco #502 üzenetére

    A legnagyobb baja az volt, hogy felemelte a feszültséget 15.3V-ra, ill. 15.7V-ra hideg üzemmódban.

    Sok embert nem zavar, ill. szerintem nem is tud róla hiszen 14.4V-nál már a feszültséget sem írta ki, csak valami szöveget. Engem viszont eléggé zavart, ezért is passzoltam el. Továbbá az is zavart, hogy tényleg csak gombnyomásra kapott háttérvilágítást az LCD. Ezzel szemben az Ultimate Speed töltő-ben nincsenek meg ezek a hibák(14.4V-ig tölt, folyamatosan világít az LCD ledje), de ez sem hibátlan töltő, a napokban írtam le mi a gond vele.

  • honvéd44

    újonc

    válasz DeFranco #502 üzenetére

    A savas autó akkumulátorok, és neked is ilyen van vagy veszel, töltés közben hajlamosak a gázképződésre, ami természetes, ez 14.4 volt töltöttségi szinten indul meg intenzíven, és az nem jó. Nem jó, hogy miért, olvass hozzá. A régi töltők 14.4 voltnál nem állnak le, csak jóval 15v. fölött. A korszerű, gondozásmentes akkumulátorokat, kalcium, kalcium+silver, stb. mivel szinte teljesen zártak, a gázképződés, vagy túltöltés, 10x gyorsabban amortizálja. A megoldás az un. okos töltővel történő töltés, amelyik 14.4 voltnál automatikusan, önmagát korlátozza és átáll fenntartó töltésre, kb. 12.9 voltra, nem károsítja, sőt az itt leírt típusok, CTK, EXTOL, MOTOCRAFT, stb. regenerálják is a lemerült akksikat. Ezek a töltők csillaggarázsban is jól teljesítenek, csepp és porálló kivitelben készül szinte mindegyik, többféle módon köthető az akkumulátorra, "csatlakoztasd és hagy ott" lehetne a nevük. Ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák