Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Inhouse

    őstag

    válasz megott #7274 üzenetére

    Az a töltés elég halovány, emelt fordulaton is alig éri el az elvárt minimumot. 13,8-14,4V között kellene lennie egy normál akkus autóban. Ez manapság már úgy néz ki, hogy indítás után azonnal 14,2V és ezt tartják alapjáraton, emelt fordulaton, terheléssel anélkül. Igen öreg járgányoknál van az, ami nálad. Azt még megpróbálhatod, hogy alakul a dolog terheléssel, kapcsold be a belső ventilátort és a fényszórót! Ha hozzáférsz, mérd meg ne csak az akkun, hanem a generátor fém háza és + kivezetése között is. Ha ott meg van a 14V körüli feszültség, és az akkun ilyen kevés, akkor vezeték/saru probléma. Ha ott sincs, akkor lehet generátoron belüli hiba.
    Ha indítózás alatt nem esik 11V alá, akkor az az akku igen jó.

    Üdv Inhouse

Új hozzászólás Aktív témák