- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
Az a töltés elég halovány, emelt fordulaton is alig éri el az elvárt minimumot. 13,8-14,4V között kellene lennie egy normál akkus autóban. Ez manapság már úgy néz ki, hogy indítás után azonnal 14,2V és ezt tartják alapjáraton, emelt fordulaton, terheléssel anélkül. Igen öreg járgányoknál van az, ami nálad. Azt még megpróbálhatod, hogy alakul a dolog terheléssel, kapcsold be a belső ventilátort és a fényszórót! Ha hozzáférsz, mérd meg ne csak az akkun, hanem a generátor fém háza és + kivezetése között is. Ha ott meg van a 14V körüli feszültség, és az akkun ilyen kevés, akkor vezeték/saru probléma. Ha ott sincs, akkor lehet generátoron belüli hiba.
Ha indítózás alatt nem esik 11V alá, akkor az az akku igen jó.Üdv Inhouse
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Ukrajnai háború
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Automata kávégépek
- Nyaralás topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen