Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Hello!
Szeretnék majd venni egy lidl-is töltőt, egyelőre nem láttam még újságban. Esetleg vele megegyező tulajdonságokkal, minőséggel és árban hasonló alternatívát ismertek ebayről például? Ami bevált, kipróbált típus.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
Érkezett egy SON-1206D. Rákötöttem egy két hónapja kint álló akkura, szerintem ki lehet jól merülve. Először elkezdte pár amperral tölteni, fel is pörgött a ventije, aztán leállt a venti, a töltő pedig azt írja, hogy battery full és 13.5 volt. Ilyenkor mi van? Dög a töltő? Eleve kizárt, hogy fel lenne töltve az akku. Másrészt ha 13.5 volt, akkor miért nem tölti? Ha fel van töltve (ami képtelenség), miért kezdte el tölteni? Szerintem összeszarta magát.
-
félisten
Két hónapja még kocsiban használtam, csak már nem volt az igazi, ezért került bele egy új. Én azt nem egészen értem, hogy 13.5 volt feszültséggel nem lehetne dög az akku. Valami itt nem stimmel. Másrészt egy 15 évet használt akkumulátor két hónap téli kintlét után szerintem nem lehet 13.5 volt feszültségű.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
yaso 604160 - at hol lehet kapni mostanság? Ahol biztosan ezt kapon?
-
félisten
Rákötöttem egy h7-es izzót, gyönyörűen izzik. Elképesztő ez a gyári gm akku. 15 évet szolgált a diesel autóban, most kb két hónapja kint van az udvaron a hidegben és még mindig van bent kraft. Most megtöltöm szomszéd régi töltőjével ezt a hulladékot meg returnolom.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Vásároltam a lidlben akkutöltőt. Azonban kétfélét is találtam, külön polcon volt kirakva. Az egyik az ULGD 3.8 B1, a másik az ULGD 5.0 A1. Annyi különbséget fedeztem fel rajtuk, hogy az egyiknek a max töltőárama 3.8A, a másiké 5A. Érdekes, az újságban csak az 5 amperest írták. Végülis vettem mindegyikből, max majd visszaviszem. Nem tudom melyik a beváltabb, melyiket érdemes megtartani.
-
félisten
-
félisten
válasz Grande Ale #6041 üzenetére
Szerintem a 3. és a 4. program is megfelel erre a célra, mivel ha a 3. programon feltöltötte az akkut, automatikusan átkapcsol fenntartó üzemmódba.
-
félisten
válasz Grande Ale #6044 üzenetére
A téli a fenntartó üzemmód. Tulajdonképpen fitten tartja az akkut, ami egyébként az önkisülés következtében lassan merülne.
-
félisten
Nálam ugyan ez a töltő 6v-motor-autó-téli üzemmód a sorrend és szikrázik, mikor a második csatit felcsípteted. A 3.8-as ugyan ilyen.
A dobozon lévő piktogramok sorrendje pedig 6v-autó-motor-hópihe. Amúgy ennek szerintem nincs jelentősége, csak hogy miket tud azokat sorolja ott. Ezek a pikotgramok a kisebbiken is így vannak a dobozon és a valós sorrendje annak is 6v-motor-autó-hópihe.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz troll81 #6079 üzenetére
2 db hasznalaton kivuli power safe akut es rajra hagynam.
Annyit tanácsolnék, hogy akkutöltőt felügyelet nélkül nem javasolt hagyni. Még éjszakára se veszélytelen, ha nincs otthon senki, meg főleg gázos. Egyik ismerősnek egy zárlatos akkutöltő miatt semmisült meg kb mindene. Garázs, autó, értékek, ház stb.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én egy caripar kalciumos akkut vettem az autómba nemrég. 15 évig bent volt a gyári és még ekkor sem volt teljesen dög. Ez a caripar németországban készül, 2 év garanciás, a helyi opel szervizben ajánlotta a srác (akit egyébként 20 éve ismerek és tudom, hogy érti a dolgát), mert tele lett a töke ezekkel az ismert márkákkal, ipari hulladékká váltak (tisztelet a kivételnek) . Az én akkum 75Ah-ás, 720A indítóáramú és 33 ezer forintba került. Gyártói beszállító a cég egyébként. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz molnarpeter #6115 üzenetére
A gyári gm akku 48 ezer forint lett volna bele. Mondjuk megvettem volna bele azt is, csak gondoltam teszek egy próbát ezzel a caripar akkuval.
-
félisten
talán 5-6 évet is ki tudok húzni vele, akkor pl 40e. Ft-ért ennek a dupláját kellene teljesíteni, hogy meglegyen az ár/érték arány, na az meg ugye lehetetlen.
15 évet szolgált a gyári akkum. Amúgy akkor is indított még, csak nem tekert olyan intenzitással, mint elvárható lenne.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sokat gondolkodtam egyébként rajta. És tényleg az az elképesztő, hogy még mindig indított, csak ha állt 3-4 napot, már nem tekerte olyan intenzitással, ahogy régebben szokta. Cserélni kellett az akkutartóját is, mert a műanyag csúszka úgy van megoldva, hogy az ellenanya műanyagba van öntve és mivel még sosem volt szétszedve jól összegyógyult a csavar az anyával és elforgott az anya. Így csak úgy lehetett kiszedni az akkut, hogy eltöröd a tartót. Na ez is közel 10 ezer ft volt+ a munkadíj, ezért összességében úgy voltam vele, hogy teszek egy próbát ezzel a másik akkuval. Ez a gyári akku volt benne 15 évig [kép] . Még a fóliák is eredetiek voltak rajta, csak most, hogy megtöltögettem, én kapartam le, hogy hozzáférjek a cellacsavarokhoz. Az a vicc, hogy a szinteket sem ellenőriztem soha a 15 év alatt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
02.28 - tól aldiban auto xs akkutöltő akcióban..
-
félisten
válasz nederlanden #6165 üzenetére
Erre így nem lehet válaszolni, találgatni meg felesleges. Ha az autó működik és nincs hibajelzés, akkor hajrá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...