Új hozzászólás Aktív témák

  • <Lacy85>

    addikt

    válasz #86973952 #51 üzenetére

    "A nagyobb eladási számok nagyobb reklámértékkel bírnak. "

    Persze, innen is lehet nézni, csak nálam ennek olyasmi hatása van, mintha az említett Suzuki azt nyilatkozná, hogy na most világuralomra törünk, és lenyomjuk eladásban a Nissan GTR-t (azért mégse a Bugatti-t
    vegyük alapul :D )
    . Közben az egyik kerül jobb felszereltséggel ~5 millióba, a másik meg 30-ba. Persze, hogy jobban fogy az előbbi.
    Az eladások legnagyobb része meg egyik gyártónál sem a felsőkategóriából jön.
    Marketing szempontból tényleg lehet jelentősége, és generálhat is további eladásokat. Ebben mondjuk igazad van.
    Valószínűleg bizalomgerjesztőbb az, hogy "épp most nyomtuk le az Apple-t", mint az, hogy "épp most csúsztunk ki a top 10-ből" :D

    "Nem kell annyit visszaforgatni a bevételből."

    Erről az oldalról viszont nem hiszem, hogy lazíthat bármelyik androidos gyártó is. Túl erős a konkurencia, és itt simán váltogat telefont bárki márkák között is. Nincs meg az a függőség, mint az Apple-nél.

Új hozzászólás Aktív témák