Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz huskydog17 #47 üzenetére

    "A túl erős frametime ingadozás legtöbb esetben a túl gyenge CPU számlájára írható."
    Alapvetően nem vitatom, de vannak motorok amik a CPU erejétől függetlenül képesek frametime ingadozásra, bármit pakolsz alájuk. A Ubisoftnak sok ilyen címe van, gondolom a régi, toldozott-foltozott motor a hiba oka. A Crew első részét, kipróbáltam erősen high end vason is, és képtelen volt akadás nélkül futni vertikális szinkronnal, pedig a hardver csak malmozott.

    Ha TV-n (adaptív szinkron nélkül) játszom, inkább fixálok 1-2 fps-sel a freki alá v-sync mellett, mert nem bírom nézni amikor a folyamatos játék meg-meg akad. Akkor inkább menjen kicsit kevesebb fps-sel, de ne akadjon meg. Kontrollerrel egyáltalán nem gáz, és nincs nagy input lag sem.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák