Új hozzászólás Aktív témák
-
#73495296
törölt tag
Nekem az az ilyesmivel a legnagyobb gondom, hogy az ilyesmit gyaloglás, esetleg hagyományos rollerezés vagy kerékpározás helyett használják az emberek, miközben elő van adva hozzá a nagy zöld duma. Ez inkább rátesz az autók problémájára, nem pedig javítja a helyzetet.
Szerk.:
Akiket zavar, azok pont azok, akik gyalogolnak.[ Szerkesztve ]
-
#73495296
törölt tag
Hát nagyon nem. Egyrészt a legforgalmasabb járdákon, sétáló utcákban elég kevés a futó mert egyszerűen ha edzeni akarnak, nem ilyen helyet választanak. Bérelhető elektromos bizbasszal "közlekedő" meg épp ilyen helyeken vam sok. Másrészt a bérelhető elektromos, gurulós bizbaszok tehetetlensége is nagyobb. Harmadrészt nagyon sok közülük a rutintalan, épp az alkalmi bérlések, és amiatt is, mert nem kell hozzá fizikai felkészültség szemben a futókkal és a mechanikus eszközöket hajtókkal, a fizikai felkészülés meg közlekedésileg is növeli a rutint, mire elér egy tempót, már tudja kezelni, szemben azzal, aki először elektromos rollerezik vagy segwayezik.
-
-
#73495296
törölt tag
Szerintem meg nagyon ritka kivétel az, aki 800 m-re lakik a munkahelyétől, és autóval járt, amit elektromos rollerre cserélt. Sokkal gyakoribb, hogy mikor leszáll a villamosról, vagy átszáll, még van 500 m, amit nem akar legyalogolni. Nap mint nap látok ilyeneket. Náluk viszont a jelenség pont hogy növeli az emissziót, meg az egészségügyi problémák esélyeit is.
Szerk.:
Egyénként én az ilyen elektromos bizbaszok közül egyedül az elektromos kerékpárnak látom társadalmi szinten a hasznát. Mert az alapvetően a rásegítésről szól, és így sok olyan embert is rászoktathat a kerékpáros közlekedésre, akik eddig túl fárasztónak gondolták, ugyanakkor rugalmasabb, mint az elektromos robogó, és hosszabb távra alkalmasabb, mint az elektromos robogó.[ Szerkesztve ]
-
#73495296
törölt tag
válasz GoldhandRent #30 üzenetére
Szerintem meg totál jó a BUBI. Hány parkolóhelyet is foglal-el egy állomás? Kettőt? És egyébként is miért lenne kívanatos a belvárosban több parkolóhely, ha esdig is komoly probléma a túl nagy autóforgalom?
Másrészt nyilván nem az volt a cél, hogy kimondottan gyorsan tudjál vele hajtani, fontosabb volt az, hogy strapabíró legyen. Eleve nem elsődleges közlekedésre találták ki, hanem tömegközlekedéssel kombinálva. Én pl. rendszeresen használtam egy ideig a Jászai és az Árpád-híd között, nagyon jó volt, kár hogy most ahol dolgozok, sehol nincs a közelben, pedig igény lenne rá a környéken.
A fix állomásnak egyébként van egy olyan előnye, hogy kiszámíthatóbb, nem kell mindig máshol keresni.
-
#73495296
törölt tag
Már bocs, de szerintem teljesen jogos, ha a járdán n lehet közlekedni ilyen elektromos bizbaszokkal. Forgalmas, belvárosi járdákról beszélünk. Nem értem miért fejlődés az, ha még a járdákat is kitesszük a motorizációnak ráadásul olyan helyeken, ahol sűrű a tömegközlekedés, nem nagyok a távolságok, ráadásul rengeteg a gyalogos.