Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fekeandras

    őstag

    Szép.Szép nem mondom.És egy ismerőst csap be egy sérült autóval, ráadásul olyat aki visszatérő vevőnek számít.És sajnos ez nem egyedi eset.Már a médiában is foglalkoztak egy hasonló üggyel régebben (tv ügyvédje).Egy középkorú nő vett egy "0km-s" csilli villi Polo-t kereskedésből.Azt is "karcmentesen" adták el aztán később egy kisebb kőfelverősést akart kijavíttatni és akkor szólt a fényező, hogy a front rész a jobb eleje és a motorháztető is sérült lehetett, mert ott nem stimmelt az vastagság.Mindenhol máshol igen.Mikor visszament a kereskedőhöz elhajtották a fenébe azzal a magyarázattal, hogy biztos gyári fényezési hiba.Nem tudom mi lett az ügy vége nem követtem az eseményeket.Mindenesetre marhára hihető a magyarázat... :W
    Az ilyen kereskedések nevét/címét a fogyasztóvédők honlapján nyílvánosságra kéne hozni!Ha egy kereskedő évente "csak" 4-5 ilyen autót ad el akkor az milyen fényt vet az adott márkára?Aki "szerencsésen" kimákol egy ilyen "hibátlan" autót biztosan soha többé nem fog XY autót venni.

    Esetleg lépjetek kapcsolatba a franciaországi Renault központal.Hátha az meggyorsítja a dolgokat...

  • fekeandras

    őstag

    válasz AMD Power #14 üzenetére

    Mindenhol vannak ilyen emberek.Nem helyfüggő.Nem foglakozom a személyiségi jogokkal.Ha velem valaki ilyet tenne azonnal az összes autós és fogyasztóvédős oldalra/fórumra beírnám a sztorit névvel címmel.Ha nem tetszik jelentsen föl.Magasról...

Új hozzászólás Aktív témák