Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adm

    őstag

    régen vettünk új autót, de a szerződésnek tartalmaznia kellene pár dolgot. nem csak használt autóról, de bemutató/raktári (és új) autóról is illik nyilatkozni, hogy sérülésmentes, rejtett hibáról nem tudnak. ha ez megvan a szerződésben, akkor egyértelmű a dolog. ha ilyen nincs vagy megvan határozva, hogy bizonyos fokig az autó érték csökkent, akkor minél hamarabb igazságügyi szakértővel ellenőriztessétek az autót. rétegvastagságok, bizonyíthatóan kicserélt alkatrészek. minden elem hátulján/belsejében ott a gyártási idő. ha később gyártották az adott alkatrészt, mint az autó forgalomba helyezése az már egy "jó" jel.

    a nagyobb baj, hogy két ajtó és a küszöb is érintet. érdemes lenne a b oszlopot és a környező belső elemeket is megnézni. sajnos kicsi az esélye, hogy egyszerre megsérül a két ajtó, a küszöb és a B oszlop sértetlen marad. ez utóbbi pedig már biztosan szerkezeti probléma és nem csak esztétikai kifogás.

    16core - 32thread - 64gb

  • adm

    őstag

    válasz biker #10 üzenetére

    érdemes azt a pár tízezer forintot rászánni. kellemetlen, ha útközben vagy balesetben derül ki, hogy mégis sérült az oszlop és csak szemre csinálták meg.

    ráadásul ez nem átlagos céges autó felhasználás. hosszú távú utak több emberrel, megpakolva esetleg tetőbox-szal már rögtön máshogy alakulnak a dolgok, mint városban/környéken egy emberrel pár mappával.

    16core - 32thread - 64gb

Új hozzászólás Aktív témák