PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
lkksioskdl3
aktív tag
Teljesen mindegy. Legyen akkor fordítva, jobbra nem akar kanyarodni. Fel se merült bennem.
Nyilván legyen mindenki kedves, nekem az a probléma, hogy ne az értékesítő kezdje el erőszakosan nevelni a népet. Es nem azért mert értékesítő, hanem mert nem munkaköre és feladata.
A multinak nem számít, hogy rossz napja van az értékesítőnek, x értékelés utan repül, ha nem megfelelően viselkedik az ügyféllel. Teljesem mindegy milyen terméket értékesít, supportal, etc...
Amíg alkalmazott, addig a munkaidejeben a céget képviseli. Es elfogadta a szerződésében, hogyan kell ezt tennie. Ha ez nem tetszik, akkor felmondhatja.
Az másik kérdés, hogy egy sarki kozertesnel nehezebben monitorizalja a tulajdonos az alkalmazottat.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések