Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bot1978

    senior tag

    Szóval az új konzolgeneráció erősebb CPU-kat kap. Akkor a konzolport vackoknak ezentúl nem csak erős VGA, hanem erős CPU is kell majd. Remek.
    No offense, de a sok hülye ennek miért örül :F

    Nem azokra gondolok, akik most azt az AMD procit használják egy-két szálon, ami egy szálon gyengébb, mint az Intel, amit egy MS hotfix miatt adott el és most még örül is, hogy vacakolhat Win10-el.

    Az értelmesebbjétől kérdezem, hogy várható emiatt valami árcsökkentés az Inteltől? Vagy csak a lehúzásunk várható? Mondjuk minimum rendszerkövetelményt csinálnak a 8 magból vagy valami hasonló?

  • bot1978

    senior tag

    válasz Pakmara #449 üzenetére

    Akinek van AMD részvénye azt értem. Ennyi részvényes, viszont nincs. Biztos van hülye is közte, aki stopperrel tömöríti a doc-okat, hogy elférjenek a 2TB-os HDD-n, őket nem akarom érteni, de azért itt majd mindenki örül. Ennyi hülye csak nincs már itt (remélem) szóval felteszem esetleg van minek örülni. Szóval ezektől a CPU-któl akkor most sokkal olcsóbb lesz a lap+cpu+ram cucc, amit muszáj lesz megvenni? Vagy az erősebb CPU-tól reméli, hogy szebb lesz az új generációs grafika vagy minek örül?

  • bot1978

    senior tag

    válasz schawo #454 üzenetére

    Pl. minden rombolható lesz a mapokon?
    Azért kérdezem, mert ez emlékszem akkor is téma volt már, amikor bejött a 4 mag 8 szál. Nem ismerem a konzolra optimalizált programozás gyakorlati korlátait, most ezzel valami korlát megszűnik? Úgy értem eddig is lehetett volna, ha nem spórolnak a játék elkészítésének az árán, vagy csak mostantól lesz a gyakorlatban lehetőség egy csomó ficsőrre?
    A „cső”játék lényege, hogy egy adott irányba terelnek. Én azt gondoltam a rombolásból azért nem lett semmi, mert túl illúzióromboló, ha teszem azt egy rombolható elemekkel tarkított mapon egy tank nem tud átmenni egy bokron :DDD Tudod, biztos megvan neked is, amikor egy sövény a map széle.

    (#455) BiP

    Igen-igen nekem is a rombolás ugrott be. Az király lenne, csak az elég ciki, ha egy tankban átmész két téglafalon, aztán visszapattansz egy sövényről :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • bot1978

    senior tag

    válasz Dilikutya #457 üzenetére

    +1 az lesz ami eddig, én is így érzem. Igazad lesz. Csak annyi változik, hogy megy majd a lehúzás a minimum rendszerkövetelmények emelésével.
    Tulajdonképpen attól, hogy pl. az Xbox kapott egy bill+egér támogatást még nem lett gamer PC. Ha kijön egy konzol erősebb hardverrel attól még nem költenek többet játék fejlesztésre sajnos.
    Hogy mi történik egy monitoron az már tulajdonképpen a múlt.
    Ha egy stúdió komolyat akar villantani videojátékban, akkor a VR támogatás már megkerülhetetlen. Szóval, ha a konzol nem tudja a VR rendszerkövetelményeit, akkor csak hátráltatja a fejlődést.

    Az új hardverekről meg amiket olvasni, hogy akkor most így vagy úgy verődik vissza a fény VR-ban… csupa olyan dolog ami teljesen irreleváns abból a szempontból, hogy most akkor jó e egy játék vagy nem jó, de még grafika szempontjából sem erre kéne rámenni, hanem arra, hogy szemenként minél nagyobb felbontást tudjon számolni a VR megjelenítőre a hardver. Túl alacsony felbontás mellett a fények miatt „aggódni” olyan, mint dugni menni fax nélkül.

    Kezdjük az élsimítást, meg a trükkök százait vissza 25 évet, mint amikor a monitor panelen voltak túl nagyok a pixelek, de úgy, hogy közben 8k paneleket tudunk gyártani és a 4k-t már utánad dobják.

    DX12 is mekkorát változtatott a játékokon, de a CFX SLI-t legalább kinyírta, illetve van mire fogni, hogy már az sincs.
    Mondanák azt, hogy öreg itt van a szemcsi két 4k panellel, de ehhez be kell tenned két 1080-at SLI-be és akkor puffognék, hogy drága, de még drágán sincs jó, csak a xar lesz egyre drágább.

  • bot1978

    senior tag

    válasz Prof #498 üzenetére

    Nem véletlen tolják a multit. Az ember megérti, elfogadja a korlátokat. Ha van kihasználatlan tartalék az átlagos konfigurációban, akkor miért ne vacakoljanak a vízfelülettel, a hajjal, bőrtónussal akármivel. Aki FullHD-ben játszik egy monitoron annak nyilván van tartaléka, legalább bekapcsolhat valami ki csicsát. Igazából teljesen mindegy,
    ha közben még a legalapvetőbb mozgástípusok sincsenek meg. Helyette ki kell kerülni egy kavicsot a földön, mert azon nem lehet átlépni az állítólag extrém élethű játékban, mert hát nézd a haját fújja a szél.
    Fú tényleg és kit érdekel? Ja, senkit.
    Oké mindegy, eldöntöd kell vagy nem kell és kinyomod a graf menüben a felesleges vackokat, amik megfelezik a teljesítményt vagy megveszed a drágább kártyát. Magánügy.

    De amikor tulajdonképpen teljesítményre várunk, amiatt nem jutunk ötről a hatra és gyártjuk le végre a VR szemüvegeket két darab 4K kijelzővel, mert nincs elég képkocka a vonatkozó felbontáson, akkor tán nem kéne megfelezni még a meglévő teljesítményt is ilyen felesleges vackokkal,
    pláne ha VR-ban aztán végképp egyáltalán nem is látszanak és ha ez még nem lenne elég, akkor még nekiállni a fényekkel vacakolni.
    Persze ez történik meg, bekerülnek a fények meg pár felesleges csicsa és vehetsz egy új PC-t, ami ugyanúgy pont arra kevés amire kéne, pont mint az előző PC-d.
    Megkapod jó pénzért a nagy semmit. Élsimítanak egy kicsit és attól essél hasra.

    Akkor lett minden elszúrva, amikor hagyták, hogy egyes PC-ket elnevezzenek konzolnak, mert ezek a konzolgenerációk teszik az egész ipart ilyen állati rugalmatlanná azzal, hogy ezeknek termék életciklusa kell legyen. A stúdiók elavult régi vackokra fejlesztenek, az áruházak polcai tele vannak régi elavult vacak hardverekkel csicsa műanyag dobozban ilyen-olyan konzol címszó alatt nesze, miközben egy forradalmi élményt adó VR szemüveget meg alig lehet eladni, mert a többség még csak azt sem tudja mit hagy ki.
    Bosszantó.

Új hozzászólás Aktív témák