Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
válasz rednifegnar #10 üzenetére
Az első kérdés mitől lenne kontaktos a csati?
Tudod, kontaktus probléma oxidáció az esetek túlnyomó részében. Ezekben folyadékokban meg úgy általában nagyon kevés a reaktív oxigén. A kondi meg pont azért szárad ki mert a hőmérséklet ingadozás réseket okoz(Különböző anyagok különböző hőtágulási együtthatói), illetve a magas hőmérséklet magában megnöveli a a felitatott elektrolit kipárolgását ami megnöveli a belső nyomást és átütést okoz ami tovább növeli a hőmérsékletet....
Alkatrész csere: Szereltél mar belsőégésű motort? Pontosan ugyan ez a helyzet, meg a többi gépelemmel pl egy személygépkocsiban, vagy egy traktorban, de lehet akar egy transzformator is ami kint csücsül az utcán.
-
#90088192
törölt tag
válasz #16939776 #20 üzenetére
Ez mar érdekesebb kérdéskor, akkor a levegő páratartalma is befolyásolja. Nem is kicsit
A kantokos probléma, meg ugyan úgy fennáll, mert ha az olaj be tud menni, akkor az ott sosem volt kontakt SZVSZ. (Mechanikai probléma ahonnan kiindul)
Az egyéb szórt kapacitások, megint csak függenek a levegő páratartalmától, sőt attól is, hogy hányan vannak a szobában és lelegeznek, mert ugye a sópára koncentráció, növeli az oxidációra való hajlamot is.
Lehet ezen agyalni, de SZVSZ több előnye van a merített hűtésnek mint hátránya
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Microsoft Excel topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Xbox Series X|S
- Ukrajnai háború
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...