Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz oriic #2464 üzenetére

    Nem saját futárral dolgoztat.
    De ők nem is fizetés előtt nézetik meg, hanem fizetés után. Csak a futár - szerintük - ezt köteles megvárni. Mert csak úgy fogadnak el panaszt ha a futár jegyzőkönyvet vesz fel a problémáról.

    Ergo a menete: futár megjön, hozza a csomagot. Számlát átadja, kifizeted. Utána futár vár, te meg kibontod a csomagjaidat. Ellenőrzöd, hogy megvan-e minden és az-e amit rendeltél. Ha minden okés, futár megy és mindenki boldog. Ha nem akkor a futár jegyzőkönyvet ír te meg panaszkodhatsz a PCX-nél.

    "Nem véletlenül nincs ilyen, lévén akkor felelősséget kellene vállalni a kézbesitőnek a csomag tartalmáért. "

    Egyrészt nem kell felelősséget vállalni a csomag tartalmáért, mert azt csak a címzett bonthatja ki. Másrészt a csomag és benne levő termék épségéért már így is felelősséggel tartozik a futár. Magyarul ha jön a monitor és rá van írva, hogy törékeny stb... de te 125 darabban kapod akkor azért a futárcéget b...ák meg.
    Tehát a tartalomért csak ilyen módon kell felelősséget vállalnia a futárnak, de azt már most is kell.

    Abban az esetben amit én mondok csak a tanú szerepét látná el. Ha tégla van a csomagban akkor Ő a tanú arra, hogy azt nem a vevő tette bele. Visszacsomagolják és úgymond nem valósult meg az átvétel, ezért a feladó visszakapja a csomagot.

    Szóval na a lényeg, hogy a tartalomért nem a futár vállal garanciát, hanem a feladó! Minden esetben. Hát mit tudja a futár hogy mit szállít éppen? Fogalma sincs és nem is érdekli, sőt sok köze sincs hozzá. Ő a csak a tanú szerepét látná el.
    Szerintem nem olyan tragikus ez, hogy ne lehetne megoldani. Mert így elég nagy réteg csalását akadályozhatnánk meg. Ennyit megérne átgondolni ezt az egészet meg kidolgozni rendesen.

Új hozzászólás Aktív témák